Me allekirjoittaneet haluamme, että Evijärven järvenpinta saatetaan sille tasolle, jolla se on ollut lähes koko 2000-luvun kevättalveen 2018 saakka.

Me allekirjoittaneet haluamme, että Evijärven järvenpinta saatetaan sille tasolle jolla se on ollut lähes koko 2000-luvun aina 2018 kevättalveen saakka. Suuri joukko mökkiläisiä, kuntalaisia, entisiä kuntalaisia on vakavasti huolissaan järven nykytilasta. Lisääntynyt luontomatkailu- ja virkistyskäyttö asettaa paineita järven kunnosta huolehtimiseen. Vesikasvillisuus on lisääntynyt huolestuttavasti, myös sellaiset lajit joita ei ole ollut aikaisemmin( esim. myrkyllinen Järvisätkin ) Pelkkä kaislanniitto ei enää riitä koska vesi ei enää virtaa järven matalampiin osiin kasvillisuuden ja mataluuden vuoksi. Järven kunnossapito on meidän kaikkien yhteinen asia, puoluekannasta riippumatta. Jätetään meidän lapsillemmekin kaunis järvi. Tämän adressin tulemme antamaan kuntalaisaloitteen liitteeksi.

Evijärven puolesta    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Evijärven puolesta voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…