Me allekirjoittaneet seisomme itsenäisen Suomen takana ottamalla vallan kansalle viemällä hallituksen edustajat ulos Arkadianmäeltä.

Olemme hallituksen toimia vastaan ihan kaikessa. Me emme pidä siitä millä tavoin hallitus alentaa suomalaisen maahanmuuttajan edessä toisen luokan kansalaiseksi. Me olemme saaneet tarpeeksemme nöyryytyksestä, valehtelusta, lastemme ja vanhustemme aliarvoisesta kohtelusta sekä suomalaisten tarkoitushakuisesta alas ajosta niin taloudellisesti, henkisesti kuin fyysisestikin. Emme ole valinneet teitä ja teidän politiikkaanne meidän suomalaisten tökkimiseen. Oikeuslaitoksemme on irstas mätä irvikuva siitä mikä se oli ennen kuin vallan kolmijako-oppi Suomessa tuhottiin. Vallan kolmijako-oppi on perustava osa länsimaisten demokratioiden hallintomuotoa. Suomen hallitusmuodossa kolmijako-oppi otettiin käyttöön itsenäistymisen jälkeisenä vuonna 1919, mutta alkuperäisestä mallista luovuttiin ajan kuluessa kytkemällä lainsäädäntövalta ja toimeenpanovalta kiinteästi toisiinsa, mikä oli virhe minkä ansiosta korruptio hyvävelijärjestelmässä kukoistaa kansalaisiaan vastaan. Demokratia eli kansanvalta on kansan valtaan perustuva valtiojärjestys tai hallitusmuoto, minkä perusajatuksena on se, että hallintovallan edustajat nousevat kansan joukosta ja että hallintovalta toteuttaa kansan tahtoa.

Tämän adressin allekirjoittaneet Suomen kansalaiset tulevat ottamaan Suomen vallan kansan haltuun kuten kuuluu.

Zibelina Kirsi Armassalo    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Zibelina Kirsi Armassalo voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…