Muutos Kimmo Pyykkö-museoon

Vastustamme Kimmo Pyykkö museon perustamista Kangasalle kuntalaisten kustantamana. Vaadimme selvitystä museon tulevista rakennus- ja käyttökustannuksista ja miten kustannukset on tarkoitus kattaa.

Mielestämme valtuustolla tulee olla oikeus päättää perua Kimmo Pyykkö museo, jos se katsoo että kustannukset tulevat olemaan liian suuret Kangasalan maksettaviksi. Vaadimme tietää ketkä päättäjistä haluavat Kangasalle Kimmo Pyykkö museon ja millaiset kävijämäärätavoitteet tulee toteutua jotta Pyykön kanssa tehty 5-vuotissopimus uusitaan.

Allekirjoita. Jos asut Kangasalan alueella (Kangasala, Sahalahti, Kuhmalahti) käytä joko näistä kolmesta lähinnä omaa asuinpaikkaasi olevaa. Älä käytä Ruutanaa, Havisevaa jne. Sotkee tilastotarkkuuden. Kiitos.

Muutos Kangasalle    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Muutos Kangasalle voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko turpeen energiakäyttöä vähentää ilmaston lämpenemisen hillitsemiseksi?