Vaadimme parempaa tv-viihdettä - Sauli ja Niko takaisin ruutuun!

25.10.2008

Tänään lauantaina 25.10. klo 17.30 päättyy vihdoin pitkä odotus: Saulin ja Nikon parhaat pätkät alkaa! Jaksot uusitaan sunnuntaisin ja maanantaisin ja ne tulevat katseltaviksi myös Subin netti-telkkariin. Ohjelman kaikki esitysajat löytyvät poikien fanisivustolta www.salenaikou.com.

Lämmin kiitos kaikille adressin allekirjoittaneille, nauttikaa ohjelmasta! :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Adressi toimitettiin 28.4. Subin kanavajohtajalle Maaretta Tukiaiselle. Nimiä oli tuolloin kertynyt 2500.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Me allekirjoittaneet vaadimme parempaa ohjelmaa televisioon. Miten se tapahtuu? Saamalla Sauli Koskinen ja Niko Nousiainen takaisin Sub:lle!

Sauli ja Niko tulivat tutuiksi Sub:n Big Brother-ohjelmasta syksyllä 2007. Kilpailun voittanut Sauli ja kolmanneksi sijoittunut Niko hurmasivat huikean määrän kansaa yhteisellä hauskanpidollaan ja temppuilullaan BB-talossa. Miehet ovatkin joulukuun jälkeen helpottaneet faniensa vieroitusoireita yhteisillä juonto- ja ravintolakeikoilla ympäri Suomea.

Miesten yhteinen toive ja fanien vielä suurempi haave ohjelman päättymisen jälkeen on ollut saada heidät takaisin viihdyttämään ihmisiä omassa tv-ohjelmassaan.

Allekirjoittamalla tämän vetoomuksen tuet poikien pyrkimystä hyvän tv-viihteen luomiseen ja edesautat BB:n kaikkien aikojen hauskimman parivaljakon, Saulin ja Nikon, paluuta ruutuihimme!

Vetoomus toimitetaan Sub:n kanavajohtajille huhtikuun aikana.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )