Päijänteen Mämminiemi säilytettävä veneilijöiden käytössä

Jyväskylän kaupunki suunnittelee Päijänteen rannalla sijaitsevan Mämminiemen retkeilyalueen myymistä. Me allekirjoittajat vaadimme, että kautta aikojen Päijänteen veneilijöiden vilkkaassa käytössä oleva alue säilyy yleisesti käytössä olevana veneily- ja retkikohteena. mamminiemen-kalliot.jpg

Mämminiemi on paitsi veneiliöiden myös muiden retkeilijöiden ja alueen järjestöjen ahkerassa käytössä. Jyväskylän kaupunki osti alueen 1979 veneilyn suuren ystävän Artturi Nyyssösen perikunnalta veneillijöiden rantautumis- ja leiriytymisalueeksi. Samalla kaupunki sitoutui pitämään Mämminiemen laiturit asianmukaisessa kunnossa.

Luonnonkauniina ja erityisen hyvin rantautumiseen sopivana retkeilyalueena Mämminiemi on merkittävä tekijä Jyväskylän alueen vetovoimalle ja asumisviihtyvyydelle. Päijänteen suurjärven alueen keskeisenä toimijana Jyväskylän kaupungin on sitouduttava retkeilyalueen ylläpitoon jatkossakin.

Mika Särkijärvi    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Mika Särkijärvi voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…