Pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden vastaanottaminen lopetettava

Suomella ei ole mitään velvollisuutta ottaa pakolaisia ja turvapaikanhakijoita varsinkaan ns. kolmansista maista. Myös kehitysavusta tulisi luopua. Suomella ei koskaan ole ollut siirtomaita, joten ns. "moraalista" velvollisuuttakaan meillä ei tähän ole. Ruotsi on 40 vuotta tuottanut maahan väestöä Afrikasta ja Lähi-Idästä ja näitä maita Ruotsi alkaa muutamien kaupunkiensa osalta muistuttaakin: palavia autoja, ryöstöjä, raiskauksia ja no go-alueita, siis maahanmuuttajajengien hallitsemia alueita. Kuulostaako hienolta?

Suomen valtionvelka lisääntyy tällä hetkellä n. 9000 euroa minuutissa. Onko tätä velkataakkaa aivan pakko lisätä vielä tuottamattomalla, kehdosta hautaan asti elätettävällä ja kulttuurisesti noin tuhat vuotta meistä jäljessä olevalla väestöllä? Poliitikot väittävät, että Suomi tarvitsee tulevaisuudessa työvoimaa. Roskaa! Tässä maassa ei ikinä ole ollut työvoimapulaa, mutta työttömyyttä täällä on ollut aina. Viimelsi työvoimapulan piti iskeä vuoden 2010 jälkeen tsunamin voimalla, kun suuret ikäluokat eläköityvät. Eipä ole työvoimapulaa vielä näkynyt ja ollaan jo vuodessa 2015! Jos se paljon puhuttu työvoimapula joskus tulee, niin n.500 000:sta (todellisesta) työttömästä varmaan löytyy ensi hätään.

Pakolaisia ja turvapaikanhakijoita ei tarvita rasittamaan Suomen muutenkin yskivää taloutta.