Palestiinan lippu rautatieaseman katolle Ukrainan lipun viereen

Palestinan lippu on nostettava Ukrainan lipun viereen päärautatieasemalla. Palestiinassa on käynnissä sanoin kuvailettoman järkyttävä humatinaarinen kriisi ja kansanmurha. Gaza on yksi maailman tiheimmin asustettuja alueita. Miljoonat kärsivät kotien ja tulevaisuutensa totaalisesta tuhosta. Omien sukulaisten kuolemisesta ja järkyttävien traumojen kokemisesta. Tuhansia ja tuhansia on kuollut, kuolee tällä hetkellä ja tulee kuolemaan Israelin pommituksen seurauksena. Palestinalaisilla ei ole turvaa, ruokaa tai paikkaa mihin mennä.

Suomessa Palestiinaa ei tueta tarpeeksi ja lisää keskustelua pitää saada käyntiin. Jos allekirjoitat tämän addressin, tuet Palestiinan lipun nostoa rautatieaseman katolle Ukrainan lipun viereen. Tukemme ei voi kantaa vain Europaan rajojen sisälle. Palestiinan ihmiseet tarvitsevat tukeamme.IMG_2665.jpeg

Kuva: @motaz_azaiza Instagramissa

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Nelli Ojanen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…