Parveketupakointi kiellettävä lailla

Miten voi olla laillista myrkyttää naapureitaan tupakalla, niin kuin tupakoijat tekevät? Asiasta on säädettävä lailla, koska muuten tupakoimattomat ihmiset joutuvat taloyhtiöissä naapureiden hampaisiin, kun alkavat puhua yhtiökokouksessa yhtiöjärjestyksen muuttamisesta niin, että parveketupaikointi olisi kiellettävä. Passiivinen tupakointi on niin moneen kertaan todettu vaaralliseksi, ettei mitään syytä ao. lain aikaansaamisen estämiseksi ole. Hullua, että suurimmassa osassa taloyhtiöitä pienin porukkaa joutuu kärsimään tupakoijien itsekkyydestä saastuttaa.

Tupakoimaton nainen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Tupakoimaton nainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko turpeen energiakäyttöä vähentää ilmaston lämpenemisen hillitsemiseksi?