Passien voimassaolon pidentäminen 10 vuoteen

Arvoisat päättäjät,

Me allekirjoittaneet vetoamme teihin passien keston pidentämiseksi nykyisestä 5 vuodesta 10 vuoteen. Tämä muutos on merkittävä askel kohti kätevämpää ja taloudellisempaa matkustuskokemusta kansalaisillemme useista syistä:

1. Säästöjen Edistäminen: Passin uusiminen on nykyään aikaa vievää ja kallista. Pidentämällä passin voimassaoloaikaa 10 vuoteen, säästämme yksilöille ja yhteiskunnalle huomattavasti aikaa ja rahaa.

2. Ympäristön Suojelu: Pidemmät passin voimassaoloajat vähentävät passien tarpeetonta uusimista ja siten vähentävät materiaalien käyttöä ja jätteen määrää. Tämä edistää kestävää kehitystä ja ympäristön suojelua.

3. Matkustusmukavuus: Pitkäkestoisempi passi tarjoaa matkailijoille suuremman joustavuuden ja mukavuuden. Pidemmän voimassaoloajan ansiosta matkailijoiden ei tarvitse huolehtia passin uusimisesta niin usein, mikä helpottaa matkustamista ja lisää liikkuvuutta.

4. Kansainvälinen Kilpailukyky: Monet maat ovat jo siirtyneet pidemmän voimassaoloajan passijärjestelmiin, mikä tekee niistä houkuttelevampia matkakohteita ja parantaa niiden kansainvälistä kilpailukykyä. Pidemmän passin voimassaolon avulla voimme varmistaa, että pysymme kilpailukykyisinä matkailukohteina.

5. Käytännöllisyys ja Tehokkuus: Pidemmän voimassaoloajan passi on käytännöllisempi vaihtoehto sekä kansalaisille että viranomaisille. Se vähentää passien uusimisen aiheuttamaa hallinnollista taakkaa ja helpottaa viranomaisten työtä.

Näin ollen pyydämme teitä harkitsemaan passien voimassaoloajan pidentämistä 10 vuoteen kansalaistemme parhaaksi. Tämä muutos parantaisi merkittävästi kansalaistemme elämänlaatua, ympäristöä ja matkustuskokemuksia. Kiitämme huomionne kiinnittämisestä tähän tärkeään asiaan.

Ystävällisin terveisin,

Jarmo Palukka

Jari Kaitera

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Jarmo Palukka voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…