Pidetään Valmakauppa Sysmässä!

Sysmän Valmakaupan eli Tuottajain Maidon meijerimyymälän tulevaisuus on vaakalaudalla. Me allekirjoittaneet haluamme, että Sysmässä säilyy meijerinmyymälä. Valmakauppa on tärkeä osa sysmäläistä palvelutarjontaa;  sieltä saa rentoa ja sydämellistä palvelua.  Kauppa on suosittu paitsi sysmäläisten, myös alueen vapaa-ajan asukkaiden ja ulkopaikkakuntalaistenkin keskuudessa. Sysmän Valmakauppaan tullaan pitkienkin matkojen pästä. Erityisen tärkeä se on alueen maatilallisille. Harvasta kaupasta tilallinen saa enää yhtä hyvää ja monipuolista palvelua kuin Valmakaupasta.

Verkkokauppa ei korvaa ihmiseltä ihmiselle tapahtuvaa henkilökohtaista palvelua ja sitä, että tarvittavia tuotteita on monipuolisesti tarjolla suoraan hyllystä. Sysmässä on vielä runsaasti toimivia maatiloja ja varsinkin karjatilat todella arvostavat sitä, että akuutisti tarvittavia tarvikkeita on helposti saatavilla läheltä. Valmakaupasta poikinut lehmä saa kalkkipastansa, ripuloiva vasikka vasikkasuolansa ja perhe monipuolisesti ruokatarvikkeensa. Tuotteet maataloustarvikkeista työvaatteisiin ja elintarvikkeisiin ovat laadukkaita.

On paikkakunnalle ylpeyden aihe, että juuri meillä on Valmakauppa. Jos Valmakaupan jatko nykyisisä tiloissa tai yleensäkin on epävarmaa, me allekirjoittaneet toivomme, että Tuottajain Maito ei veisi meiltä Valmakauppaa pois, vaan pitäisi sen paikkakunnallamme toiminnassa ja tarvittaessa etsisi kaupalle toiset toimitilat.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Miia Halme voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…