Hävittäkää Merimakkarat

Maailman turhin ja typerin olento joka puolustautuu paskomalla suolensa pihalle odottaen jos suupala lentäisi suoraan suuhun!!!

Vaadimme että nuo merien piikkinahkaiset paskapötkylät myrkytetään ja hävitetään sukupuuttoon kummastuttamasta ihmiskuntia typeryydellään!

Merimakkarat (Holothuroidea) ovat makkaran muotoisia, meressä eläviä piikkinahkaisia. Eri merimakkaralajeja tunnetaan noin 500. Merimakkaroiden hengityseliminä ovat peräsuoleen liittyvät vesikeuhkot, kaksi viemärisuolesta ruumiinonteloon ulottuvaa haaraista putkea. Niillä on nahkaa muistuttava, haarakkeeton ruumis, josta puuttuvat piikit, kalkkilevyt (ossikkelit) ja pedikellaariat. Suuta ympäröivät lonkerot ja imujalkoja on runsaasti varsinkin vatsapuolella. Merimakkarat ovat yleensä yksi-, joskus kaksineuvoisia. Toukka, auricularia, ui vapaana. Merimakkarat voivat puolustautua syöksemällä peräaukosta ulos suuren osan sisäelimiään; niiden tilalle kasvavat pian uudet. Suurimmat lajit ovat yli kaksimetrisiä.