Polttoaineen hintaa pitää laskea

Polttoaineen hinnan nousu on ollut hurjaa ja Suomen hallituksen tahtotila on että siihen tulee edelleen kymmenien senttien korotuksia.

Tämä on täysin järjenvastaista vaikka miten positiivisesti yrittäisi ilmastonmuutoksen puolesta ajatella.

Käytännössä nyt ajetaan kaikki pitkän matkan työmatkalaiset asemaan että työstä pois jäänti on halvempaa kuin töissä käynti. En mitenkään voi ymmärttää sitä että Suomen hallitus yrittää näillä imastotoimillaan torpata jopa sen että jos haluaisi töissä käydä niin rahat ei enää siihen pitemmältä matkalta enää riitä. Puhutaan monista sadoista tuhansista työtä tekevistä ihmistä kenties enemmänkin, en osaa laskea määrää.

Kaikista tärkein asia Suomen hallitukselle nostaa polttoaineen hinta pilviin ja torpata ihmisten liikkuminen.Vaadin välitöntä puuttumista jatkuvaan polttoaineen hinnan nousuun ja toimenpiteitä, että kansalaiselle mahdollistetetaan edes töissä käynti.

Keinoja on ja hinta laskee jos Suomen hallitus sen tekee.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Rampe voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…