Postin palvelut on säilytettävä Sirkan kylällä

13.2.2020 Sirkan postinumeroalueen (99130) asukkaat ja yritykset saivat tiedon, että Posti aikoo siirtää kaikki 2.3.2020 alkaen kaikki postipalvelut Kittilän S-marketiin ja lopettaa postipalvelun Levin S-marketista 28.2.2020 alkaen.

Uutinen oli minulle kauppiasyrittäjänä shokki, koska olen useaan kertaan ollut yhteydessä Postiin ja tarjonnut kauppani tiloja Postin palveluille, koska asiakkaani toivovat tätä lähes päivittäin.

Kauppani; K-market LevinPoron yhteydessä on jo kaksi pakettipalvelupistettä; Matkahuolto ja Schenker sekä Postin toimittama SmartPost-pakettiautomaatti aulassa. Pakettimäärämme on päivittäin suuri ja henkilökuntani on erittäin ammattitaitoista hoitamaan pakettipalveluita.

Postin henkilöstön ollessa lakossa Schenkerin ja Matkahuollon pakettimäärät kasvoivat meillä ajoittain jopa 70%:sti ja toteutin kahteen otteeseen kassa- ja pakettialueella remontin. Pakettimäärät Schenkerin ja Matkahuollon osalta ovat lähes normalisoituneet ja tilaa olisi teidän asiakkaiden toivomalle Postin palvelupisteelle. Olen asiasta lähettänyt sähköpostia Postille saamatta vastausta.

Olen saanut asiakkailtani 13.2.2020 Postin tiedotteen tultua julki useita yhteydenottoja miksen ole hankkinut Postin palvelupistettä kauppani yhteyteen. Teiltä asiakkailta tuleva toive on yksimielinen; kauppani yhteyteen toivotaan lisää palveluita jo olemassa olevan Schenkerin ja Matkahuollon-pakettipalveluiden lisäksi, erityisesti Postia. Minua on pyydetty laatimaan adressi asian puolesta.

Sirkan kylä on koko ajan kasvava ja kehittyvä vilkas lappilainen kylä, paketteja kulkee hyvin tasaisesti aivan päivittäin läpi vuoden ja haluan tarjota monipuolisesti kaikki mahdolliset ja saatavilla olevat lisäpalvelut kaupassani saman katon alta. Erityisen paljon postipalveluiden säilyttämisestä Sirkan kylällä tulee palautetta Sirkan naapurikylistä, joista matkaa Kittilään voi tulla jo lähemmäs 40km.

Mikäli haluat säilyttää Postin palvelut Sirkan kylällä, pyydän Sinua allekirjoittamaan tämän adressin pikaisesti. Otan adressin allekirjoittaneiden puolesta uudemman kerran yhteyttä Postiin Sirkan kyläläisten puolesta. Pidetään huolta kylämme palveluista ja elinvoimaisuudesta yhdessä!

Pirre Mahlberg, kauppiasyrittäjä K-Market LevinPoro

Pirre Mahlberg, kauppiasyrittäjä K-Market LevinPoro    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Pirre Mahlberg, kauppiasyrittäjä K-Market LevinPoro voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…