Rädda Black Sheep-tomtens solterass i Jakobstad! Pelastakaa Black Sheep-tontin aurinkoterassi Pietarsaaressa! Save Black Sheeps sunny terrace in Jakobstad!

rb8c-Black-Sheep-Pub-and-Terrace-Ab-exterior.jpgSUOMEKSI ALEMPANA/PÅ FINSKA LÄNGRE NER

Stadsfullmäktige har nyligen godkänt en ny stadsplan som tillåter ett fyra/fem våningshus på Mattsons-tomten i Jakobstad. Detta kommer att påverka Black Sheeps fina solterrass, då detta hus kommer att skugga hela tomten under våra viktigaste försäljningsmånader-och timmar.

Vi tycker att det är fullständigt oansvarigt av fullmäktige att godkänna ett så högt hus på denna tomt, som kommer att förstöra en terass som njuts av och underhåller tusentals invånare och turister årligen, bara för att gynna några investerare och hyresgäster med några extra hyresbostäder. Vi vill påstå att Black Sheeps, och före detta Visa Grandes terass, varit den populäraste terassen i nejden från början av 2000-talet.

Black Sheep har under sina 8 aktiva år ordnat över 1000 konserter, anställt tiotals ungdomar och studeranden och aktivt försökt göra Jakobstads centrum till en livligare plats!

Vi på puben motsätter oss inte givetvis ett nytt hus på Mattssons-tomten, utan ett så högt hus, som så kraftigt påverkar våra soliga sommarkvällar. Vi tänker inte bara på oss, utan också på framtida företagare på tomten, och på att bevara en SOLIG samlingsplats för stadens invånare.

Skriv under adressen för att rädda vår soliga,legendariska och nästan kult-förklarade terass, och hjälp oss bevara och främja ett livskraftigt centrum i Jakobstad!

SUOMEKSI

Kaupunginvaltuusto on hiljattain hyväksynyt uuden kaupunkisuunnitelman, johon kuuluu neljä-tai viisikerroksisen kerrostalon rakennuttaminen Mattsonin tontille. Tämä tulee vaikuttamaan Black Sheepin upeaan ja aurinkoiseen terassiin, sillä kyseinen talo tulee varjostamaan koko tontin tärkeimpinä myyntikuukausina- ja tunteina.

Meidän mielestämme on täysin vastuutonta valtuustolta hyväksyä näin korkea talo kyseiselle tontille, koska tämä tulee tuhoamaan terassin, josta nautitaan ja joka viihdyttää tuhansia asukkaita ja turisteja vuosittain. Kaikki tämä vain siksi, että muutamat sijoittajat ja vuokralaiset hyötyisivät muutamasta lisäasunnosta. Väitämme, että Black Sheepin - ja tätä ennen Visa Granden - terassi on ollut alueen suosituin terassi 2000-luvun alusta asti.

Black Sheep on sen 8 vuoden historian aikana järjestänyt yli 1000 musiikkitapahtumaa, palkannut kymmeniä nuoria ja opiskelijoita sekä jatkuvasti yrittänyt saada Pietarsaaren keskustasta elävämmän paikan.

Me emme tietenkään vastusta uutta taloa Mattsonin tontilla, vaan ainoastaan niin korkeaa taloa, joka vaikuttaisi hyvin vahvasti meidän aurinkoisiin kesäiltoihin. Emme ajattele pelkästään meidän yritystä, vaan myös tulevia yrityksiä tontilla, ja että saisimme säilytettyä AURINKOISTA tapaamispaikkaa kaupungin asukkaille.

Allekirjoita adressi pelastaaksesi meidän aurinkoisen, legendaarisen ja melkein kulttimaineen saavuttaneen terassin, ja auta meitä myös säilyttämään ja edistämään Pietarsaaren elävää keskustaa!

Ron Rönnqvist, Black Sheep Pub & Terrace Ab    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Ron Rönnqvist, Black Sheep Pub & Terrace Ab voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…