Rikoksesta Suomessa tuomittu maahanmuuttaja karkoitettava

Jos täysi-ikäinen tai vanhempi (18+) maahanmuuttaja tai turvapaikanhakija syyllistyy rikokseen Suomessa tai perustaa jengin/ liittyy jengiin tulee hänet karkoittaa takaisin kotimaahansa. Mielestämme tilanne on erittäin vakava ja siihen on puututtava välittömästi. Suomi on menossa kovaa vauhtia kohti Ruotsin tilannetta, ja pian eivät kanssaeläjät uskalla kotoaan poistua peläten, että tulee pahoindellyksi tai ryöstetyksi. Suomessa huumeidenkäyttö on yleistynyt ja päihdeongelmat lisääntyneet, emmekä me tarvitse Suomeen lisää rikollisuutta ja huumekauppaa. Suomi on solidaarisuuttaan auttanut hädässä olevia, mutta johonkin raja on vedettävä. Suomen talousvaikeudet huomioon ottaen, meillä ei ole varaa puuttua asiaan riittävillä keinoilla (mm. vankeustuomiohin, oikeusprosesseihin,  sosiaalietuuksiin, sosiaalitoimeen, lastensuojeluun, tukihenkilöihin, nuorisotyöhön, poliisiin, terveydenhuoltoon, kriisityöhön..) huomioon ottaen, ettei heillä välttämättä ole mitään halua/ intressiä lopettaa rikollista toimintaansa. Täytyy muistaa, että hallitus parhaillaan leikkaa kansamme heikommassa asemassa olevilta Suomen kansalaisilta, niin ei ole oikein, että samaan aikaan rahaa riittää kuitenkin kaikkeen tähän ja jos tilanne pahenee pahenemistaan menot vain kasvavat. Tilanne vaikuttaa negatiivisesti myös yleisesti asenteisiin maahanmuuttajia/turvapaikanhakijoita kohtaan, mikä on hyvin valitettavaa.

Vaadimme, että hallitus puuttuu tähän tilanteeseen välittömästi.

Julia Myllykangas    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Julia Myllykangas voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…