Rikoslaki pitää muuttua!

Nyt on meidän aikamme vaikuttaa!

Ihminen koskemattomuudessan pitäisi olla ensisijaisesti arvokkain ja laissa sen pitäisi näkyä. Jokainen joka on hiemankaan perehtynyt, tietää miten mitättömiä tuomioita rikolliset saavat raiskauksista; lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä, vakavista pahoinpitelyistä sekä toistuvista murhista.

Michael Maria Penttilä ja Abdigari Osman Hussein ovat todiste miten laki ei takaa meille turvaa ja miten se ei todellakaan toimi. Joten nyt pyydän teitä! älkää antako teidän epävarmuutenne ja epäuskonne lannistaa vaan rohkeasti allekirjoittakaa. Meidän rikoslain pitää muuttua! Näin ei voi jatkua. Meissä on voimaa ja meissä on tahtoa saada muutos aluilleen.

Jokaikinen osallistuja on tärkeä. Tuomioiden täytyy koventua kaikilla terveyteen- ja henkeen- kohdistuvilla osa-alueilla huomattavasti. Vaaralliset henkirikoksen tehneet ihmiset eivät saa uhata kansalaisten turvallisuutta joten heitä ei koskaan saa vapauttaa ja yrittää sopeuttaa elämään vapain jaloin.

Rikosnimkkeiden ei myöskään pitäisi koskaan vanhentua kun on kyseessä vakava rikos. Olen kiitollinen jokaiselle joka tämän allekirjoittaa. Nyt pistetään kovaa vastaan. ME PYSTYTÄÄN TÄHÄN!