RoPS:lle liigakelpoinen kotikenttä kaudelle 2008

Jalkapallon Veikkausliiga ei aio antaa enää Rovaniemen Palloseuralle (RoPS) poikkeuslupaa pelata Veikkausliigan otteluita nykyisellä kotikentällään. RoPS johtaa Ykköstä, ja nousun varmistuttua RoPS:lla pitää olla takuut joko Rovaniemen kaupungin/yksityissektorin puolelta, että kaudella 2008 Rovaniemellä on Veikkausliiga-kelpoinen jalkapallokenttä. RoPS on tuonut hyvää pr:ää Rovaniemen kaupungille, nyt on kyse hyvästä tahdosta, ei rahasta.
Allekirjoitamalla tämän adressin haluat nähdä Rovaniemellä kaudella 2008 Veikkausliigan jalkapalloa.
Syksyllä RoPS:n noustua adressi luovutetaan Rovaniemen kaupungin päättäjille.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Ahti Pohjalainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 henkilölle, jotka tutkailevat muita sivustollamme sijaitsevia adresseja ja jotka eivät ole vielä nähneet tätä adressia.

Pitäisikö turkistarhaus kieltää?