Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

Viime aikoina olemme saaneet lukea huolestuttavia uutisia Euroopan etnisestä väkivallasta. Edes monikulttuurisen ideologian nimissä silmiä ei voida enää sulkea tosiasioilta.
Alla muutamia faktoja poimittuna ympäri Eurooppaa (alla numeroituna lähteet):

Tanskan poliisin mukaan Kööpenhaminan vuoden 2003 ryöstöistä on ollut 80 % ja väkivaltarikoksista 64 % maahanmuuttajien tekemiä (1).

Saksan liittokansleri Angela Merkel on todennut, että Saksan kokeilu monikulttuurisesta kansakunnasta on epäonnistunut, koska osa tulijoista ei edes aio sopeutua vallitseviin tapoihin (2).

Hollannissa etniset levottomuudet ovat vieneet aiemman turvallisuuden tunteen (3).

Norjan poliisi on julkaissut tilaston, jonka mukaan Oslossa maahanmuuttajat tekivät 65 % kaikista raiskauksista (4).

Tukholman poliisimestari, Carin Götblad, on jo julkisesti varoittanut käsiin räjähtäneestä maahanmuuttajien rikollisuudesta (5).

Suomessa ulkomaalaiset ovat olleet yliedustettuina rikostilastoissa (6). Ilmiö näkynyt ainakin Helsingissä ja Turussa, joten kysymys ei ole vain muutamasta yksittäistapauksesta (7).

Myös Rovaniemellä turvapaikanhakijoista lähes puolet syyllistyi rikoksiin. (8)

Suomen vastuuttoman liberaali linja poikkeaakin tällä hetkellä täysin muista pohjoismaista (9).

Vaadimme rikoksista vankeuteen tuomittuja tai rikoksia uusivia karkoitettavaksi kotimaahansa välittömästi (kansalaisuuteen katsomatta). Suomessa on rikollisia omasta takaa eli emme kaipaa tänne ulkomaalaisia raiskaajia, ryöstäjiä, pahoinpitelijöitä ja muita rikoksia tehtailevia henkilöitä.

On niin helppo eliitin tai YK:n voivotella karkoitettavan tulevia kotioloja jne mutta jos ei osaa elää maassamme ihmisiksi, niin miksi meidän pitäisi kantaa huolta heidän tulevaisuudestaan? Jos olemme antaneet esim. pakolaiselle turvapaikan ja hän käyttää hyvää tahtoamme väärin esim. ryöstämällä, raiskaamalla tai muulla rikollisella toiminnalla olisi hänet välittömästi karkoitettava.

Monille rikollisille Suomen vankilaolot ovat kuin hotelliloma eli varsinainen rangaistus olisi vasta karkoitus.

On ikävää että esim. Helsingissä ei enää nykyisin voi kävellä rauhassa ilman että on pelkoa tulla ryöstetyksi....ja sama koskee monia muita kaupunkejamme.

Me suomalaiset olemme saaneet sietää joidenkin ryhmien hyyssäämistä ja terrorisointia oman hyvinvointimme kustannuksella ja siihen on saatava loppu! Toivokaamme että mahdollismman monet allekirjoittavat tämän ja asia voidaan viedä eteenpäin jolloin voimme näyttää mitä valtamediaan pääsemättömät Suomalaiset = kansa ajattelee.

(1) Unge indvandrere slår i afmagt, Berlingske Tidende, (17.7.2003).
(2) Yle-uutiset (18.11.2005)
(3) Dutch desert their changing country, Daily Telegraph (11.12.2004).
(4) Oslo rape statistics shock, Aftenposten (5.9.2001)
(5) Tukholman poliisimestari varoittaa maahanmuuttajien rikollisuudesta, Helsingin Sanomat (25.10.2005).
(6) Poliisi perusti erikoisryhmän katuryöstöjä varten, Ilta-Sanomat (7.9.2005)
(7) Tilastokeskus, Rikollisuus 19802004 kansalaisuuksittain.
(8) Turvapaikanhakijoiden joukossa satoja rikollisia, MTV3-uutisarkisto (28.12.2005)
(9) Suomella poikkeavan avoin turvapaikkalinja, Helsingin Sanomat (8.11.2005)

Välitä tietoa adressista ystävillesi ja tutuillesi, että kaikki allekirjoittaisivat tämän hyvän asian puolesta. Pisarasta se merikin syntyy....

Hannes Rautiainen    Ota yhteyttä adressin tekijään