Ruotsin valtion on lopetettava äärisovinistinen ylimielisyys muita kansoja ja maita kohtaan / Svenska staten måste sluta med ultrachauvinistisk attityd mot andra stater och folk

Vi undertecknade finska medborgare kräver att den svenska staten slutar med den ultrachauvinistiska attityden att alla andra folk är underlägsna svenskarna. Sverige är ett land av våld, terror, mord av gamla människor i Korona, Europas sämsta migrationspolitik, sexuellt våld mot kvinnor, terror mot småpojkar osv. i de svenska "skolorna".

Me allekirjoittaneet Suomen kansalaiset vaadimme että Ruotsin valtio lopettaa ylimielisen kiihottamisen muita kansoja kohtaan periaatteella "me vaan olemme parempia kuin muut ja kaikessa".

Muusana tällä adressille toimii uusi ruotsalainen verkkolehti Bulletin ja sen päätoimittaja Paulina Neuding. Katso tarkemmin mm. http://kansankokonaisuus.blogspot.com/2020/12/ruotsi-parempien-ihmisten-maa.html

Vaadimme myös, että Ruotsin valtio pyytää hattu kädessä anteeksi suomenkielisten ruotsinmaalaisten kohtelua 1800- ja 1900-lukujen Ruotsissa. Mm. sitä että tornionlaakson suomalaisilta riistettiin oikeus käyttää suomenkieltä - suomenkieliset kirjat poistettiin kirjastoista, kouluissa ei saanut puhua äidinkieltä.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Jukka Aakula voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…