Säilytetään lähikoulu Syvänniemellä

Kuopion kaupunki haluaa siirtää lapset pois Kemppaanmäen koulusta eikä uuden koulurakennuksen kohtalosta ole mitään tietoa. Haluamme säilyttää lähikoulun 0-2 - luokkalaisille Syvänniemellä lasten ja koko kyläyhteisön vuoksi. Allekirjoittamalla vetoomuksen olet mukana taistelussa lasten oikeuksista saada opetusta pienessä kyläkoulussa ja pitää kylä elinvoimaisena. Tarvitsemme uuden koulurakennuksen ja päätöksiä pitää saada. Sitä ennen haluamme että lapsemme voivat pysyä lähikoulussaan eikä heitä siirrellä minnekään, oli sitten väliaikainen koulu viipalekoulu tai nykyinen Kemppaanmäen koulu.

Sanna Turpeinen/ Kemppaanmäen koulun vanhempien työryhmä    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Sanna Turpeinen/ Kemppaanmäen koulun vanhempien työryhmä voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö kesäajasta luopua?