Rock-radio

Rockmusiikki tulee kärsimään älyttömän tappion kun YleQ lopetetaan!Mitäpä kuunnella sen jälkeen kun RadioCitykin otetaan meiltä pois?Todellista vaihtoehtokanavaa ei ole joten tuleeko meidän tyytyä kuuntelemaan ukkohumppaa vai valmiita soittolistoja?EI!Me olemme rock-kansaa ja me haluamme että YLE ottaa meidätkin huomioon tai loppuu lupamaksujen tulo!Jos adressi saa kannatusta edes vähän niin lähetän sen omalla nimelläni YLEen tai Viestintäministeriöön eli molempiin.Nyt loppuu pelleily.EI humpalle!EI tasapäistäville soittolistoille!Rock-radio kehiin!
Ylellä on miljoonien levyjen arkistot ja asiansa osaavat toimittajat joten on kumma että melko suuri osa kuulijoista pakotetaan pophumppaiskelmälinjalle.Perusteilla on kyllä Rock FM mutta se on kaupallisen tahon hanke, linja tulee todennäköisesti olemaan sama kuin Radiocityllä eli samaa listaa soitetaan jatkuvalla syötöllä.Pitäisikö vielä jatkaa aikaa vai joko kohta aletaan toimiin? Viidakkorumpu on laulanut ja nimiä tulee tasaisesti lisää.Jos teillä on hyviä ideoita saada lisää julkisuutta adressille niin otan mielelläni kaikki vastaan.Rokrok.No niin,kesäloma on ohi ja adressi lähetetään eteenpäin.Kiitos kaikille osanottajille.