Savonlinnassa synnytyksien säilyttämisen puolesta

Itä- Savossa tänään 15.10.2013 olleeseen lehtikirjoitukseen liittyen vedotaan nyt Savonlinnan kaupunginhallitukseen, mikä pohtii Sosterin hallitukselle oikaisuvaatimuksen tekoa synnytysten lopettamista vastaan ja kerätään yhteistuumin paljon allekirjoituksia hyvän asian puolesta. Näin tuodaan esiin myös kaupunkilaisten näkemys asiaan tiedoksi päättäjille.

Jokaisen Savonlinnalaisen perheen, nykyisen ja tulevan, puolesta kannetaan jokainen ns. kortemmme kekoon ja ollaan aktiivisia. Vielä on mahdollista vaikuttaa asiaan, että synnykset säilyisivät Savonlinnassa, joten nyt on hyvä hetki toimia jokaisen omalta osaltamme.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko maahanmuuttajien vastaanottamista ja tukemista verovaroin tiukentaa?