Solyiman Ibrahimpoorin karkoitus peruttava

Tämän adressin tarkoitus on saada peruttua ystävämme maastakarkoitus.

Hän on elänyt täällä 3 vuotta ja nyt hänet aiotaan karkottaa. Hän on rehellinen,työtätekevä kurdi,joka ei ole pyytänyt Suomelta koskaan mitään muuta kuin että saisi täällä elää turvassa. Jos hänet lähetetään takaisin Iraniin,häntä odottaa kuolema välittömästi. Hän on aloittanut työt pian maahan saapumisen jälkeen saatuaan työluvan. Hänellä oli parturissa monta asiakasta ja kaikki pitävät hänestä. Hän ei ole yhtäkään rikosta tehnyt vaan hoitanut asiansa todella hyvin täällä. Hänellä on 8-vuotias poika,joka tarvitsee isäänsä. Miksi tänne pitäisi jättää epärehelliset ihmiset ennemmin kuin rehelliset,kuten hän? Hän on hoitanut omat toimeentulonsa ja maksanut verot aivan kuten kuuluukin. Koskaan ei ole sossujonossa ollut. Pyydän teitä kaikkia allekirjoittamaan tämän adressin ja pelastamaan jonkun elämän. Ajatelkaa asiaa sydämestänne ja asettukaa hänen asemaansa. Tiedätte päivän jolloin teidät lähetetään kuolemaan ja poikanne joutuu elämään ilman teitä. Ette koskaan ole.satuttanut ketään tai tehnyt mitään väärää, mutta silti teidät halutaan tappaa. Eikö tunnu pahalta ajatella lapsianne tähän tilanteeseen? Pyydän,allekirjoittakaa ja jakakaa. AIKAA 28.3.2017 ASTI... :(

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Saat sähköpostiviestissä linkin vahvistaaksesi allekirjoituksesi. Tarkasta sähköpostisi (myös roskapostikansio).
Tulisiko vaalipiirit poistaa eduskuntavaaleissa?