Suomen viranomaisilta poistettava syytesuoja

Suomessa on niin poliisilla, lastensuojelulla, työttömyysneuvojilla, sosiaalityöntekijöillä, oikeuslaitoksen tuomareilla ja syyttäjillä, terveyskeskusten  perhetyöntekijöillä sekä lääkäreillä syytesuoja.

Tämä syytesuoja pitää saada pois.

Esimerkiksi Tampereella ja Pirkanmaalla on useita tapauksia joissa sadistinen poliisi on käyttänyt väkivaltaa rauhanomaisia ja rauhantahtoisia ihmisiä kohtaan. Tiedetään fasistisia iskuja tapahtuneen perheiden kotiin Ylöjärvellä ja Tampereella joissa vanhempia on hakattu ja potkittu, tekijöinä poliisi ja lastensuojelu.

Itkeviä lapsia herätetty väkisin ja kidutettu poliisin toimesta.

Myös putkaan laitettuja pamputettuja ihmisiä on kuollut vammoihinsa.

Suomen poliisi on myös tehnyt laittomia kotietsintöjä koteihin ja näissä iskuissa hakannut ja muuten pahoinpidellyt asunnon omistajia/haltijoita.

Yhtäkään poliisia ei ole kuitenkaan syytesuojansa vuoksi tuomittu Suomessa näistä väkivaltarikoksista.

Suomen sadistinen ja fasistinen poliisi nauttii väkivallasta ja saa rauhassa sitä tehdä Suomessa jossa viranomaisia palvotaan Jumalina.

Myös lastensuojelun sosiaalityöntekijät ja perhetyöntekijät levittävät usein valheita ja solvauksia perheistä ja syyllistyvät siten kunnianloukkaukseen.

Sama tekevät lääkärit ja terveyskeskusten perhetyöntekijät.

Kuitenkaan syytesuojansa vuoksi heitä ei voi tuomita kunnianloukkauksesta.

Suomessa oikeuslaitoksen korruptoituneet tuomarit ja syyttäjät tekevät puolueellisia päätöksiä ja syytesuojansa vuoksi heitä ei voi laittaa syytteeseen ja tuomita.

Työ- je elinkeinotoimistojen työttömyysneuvojat ja perusturvakeskukset/sosiaalitoimistot levittävät ihmisistä valheellista sekä herjaavaa tietoa ja klusteroivat ihmisiä harjoittaen siten rasismia, syrjintää ja solvausta.

Heilläkin kuitenkin on syytesuoja ja heitä ei saa lailliseen edesvastuuseen teoistaan.

Nämä kaikki tahot tekevät Suomesta maan, jossa hyvä veli verkostot ja korruptio rehottavat.

Kapea valtaeliitti (kaupunginvaltuustot, poliisi, sosiaalitoimisto, työ- ja elinkeinotoimistot) paikkakunnilla päättää asioista ja syyttömiä heitetään vankilaan tekaistuin syytöksin ja usein vieläpä poliisin hakkaamina.

Uhrit eivät oikeutta hakiessaan sitä Suomessa kuitenkaan saa viranomaisten sytesuojan vuoksi.

Me allekirjoittaneet vaadimme Suomen viranomaisten syytesuojan poistamista jotta korruptio saadaan Suomesta kitkettyä, viranomaisrikokset ja poliisiväkivalta loppuisi ja oikeus voittaisi.

ja http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?p=33730&sid=428ad1697f59662f688b08d72ba5c80b