VAATIMUS TORIN KIVIPINNOITTEEN UUSIMISEN PERUUTTAMISESTA

Heinolan keskustassa on neljän viime vuoden aikana korjattu toria ympäröiviä katuja ja jalkakäytäviä.Nämä korjaukset ovat olleet tarpeellisia, ja niillä kaupunkimme keskusta on saatu siistin näköiseksi. Kyseiset korjaustyöt ovat kuitenkin merkinneet ajoittain varsin voimakasta melu-ja pölyhaittaa torilla ja sen läheisyydessä.

Nyt vireillä on suunnitelma torin kiveyksen uusimisesta. Kyseinen kiveys on ehjä ja siisti.Sen pikaiselle uusimiselle ei ole mitään perusteltua tarvetta. Kyseinen työ tarkoittaisi jälleen suurta melu-ja pölyhaittaa torin alueelle.

Me allekirjoittaneet torin ja sen ympäristön yrittäjät sekä näiden yrittäjien asiakkaat vaadimme, että Heinolan kaupunki poistaa budjetistaan torin kiveyksen uusimisen. Kyseiselle rahasummalle on varmasti löydettävissä kiireellisempiä korjaustarpeita kaupungistamme.

Kiveyksen uusimisen sijaan vaadimme, että kaupunki pikaisesti rakennuttaa uuden toripalvelurakennuksen, johon sijoitetaan myös asianmukaiset wc-tilat torin kauppiaille ja asiakkaille.

Anita Lehtinen Torikahvila Villiorvokki Heinolan tori    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Anita Lehtinen Torikahvila Villiorvokki Heinolan tori voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…