Väistötilat Järnefeltin koululle ensi syksyksi!

Järnefeltin koulu on tällä hetkellä Lohjan pahin sisäilmaongelmista kärsivä kohde. Koulua on tutkittu ja korjattu useaan otteeseen, kuitenkaan parannusta asioihin ei ole tullut. Koulussa otettu käyttöön muutama kuukausi sitten sisäilmapuhdistimet, jotka kuitenkaan eivät ole tuoneet apua oppilaiden ja henkilökunnan oireiluihin. Oppilailla sekä opettajilla runsaasti poissaoloja. Opettajien sijaisia käytetään paljon, ja tämä vaikuttaa huomattavasti opetuksen tasoon.

Vaikka uuden koulun rakentaminen onkin päätetty tehdä nopeutetulla aikataululla, vie se aikaa.

ME ALLEKIRJOITTANEET VAADIMME, ETTÄ JÄRNEFELTIN KOULUN OPPILAAT SEKÄ HENKILÖKUNTA ON SAATAVA MAHDOLLISIMMAN PIAN VÄLIAIKAISIIN, PUHTAISIIN TILOIHIN!

Toivomme myös, että kaupunki harkitsee ja ottaa selvää puukoulun mahdollisuudesta uudessa koulurakennuksessa. Näin esimerkiksi tehtiin Vehmaan yhtenäiskoulun kohdalla.

Mirva Ruohonen Minna Kylmänen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Mirva Ruohonen Minna Kylmänen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…