Vården på sjukhusbacken i Kristinestad skall bestå. Sairaalanmäen palvelut Kristiinankaupungissa säilytettävä

VÅRDEN PÅ SJUKHUSBACKEN SKA BESTÅ!

Vi undertecknade vill sätta stoppa för nedmonteringen av Sjukhusbacken, där Kristinestadsborna skapat ett mångsidigt hälsovårdskoncept kring Bottenhavets Hälsa, KristinaMedi och Geritrim. Österbottens välfärdsområde har intygat att den närservicen ska bestå.

Intervallvården flyttas från Kristinestad och snart följer kanske dialysen efter.

Rehabilitering köps inte längre från Geritrim. Från och med 1 november upphör läkarjouren på lördag och mottagninstiden på fredag, söndag och måndag förkortas.

Även om välfärdsområdet nu minskar utgifterna kräver vi att den nära och goda sjukvården i Sydösterbotten består, men samma goda kvalitet som nu, och att Sjukhusbacken utvecklas istället för att avvecklas.

SAIRAALANMÄEN PALVELUT ON SÄILYTETTÄVÄ!

Me allekirjoittaneet haluamme pysäyttää sairaalanmäen alasajon, joka on nyt tapahtumassa. Kristiinalaiset ovat rakentaneet toimivan ja monipuolisen terveydenhuoltokonseptin Selkämeren Terveyden, KristinaMedin ja Geritrimin ympärille. Pohjanmaan hyvinvointialue on vannonut että lähipalvelut säilyvät.

Siitä huolimatta intervallipaikat siirretään Kristiinankaupungista ja lähteeköhän seuraavaksi dialyysi?

Kuntoutusta ei enää osteta Geritrimiltä. Marraskuun 1. päivästä lähtien lääkäripäivystys loppuu lauantaisin ja aukioloaikoja lyhennetään perjantaisin, sunnuntaisin ja maanantaisin.

Vaikka hyvinvointialue joutuu säästämään niin vaadimme että hyvät ja laadukkaat hyvinvointipalvelut säilytetään Rannikko-Suupohjassa ja niitä kehitetään eikä ajeta alas.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Mikael Perjus voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…