Veronmaksajien rahojen syytäminen ulkomaalaisille loputtava

Hallitus syytää veronmaksajien rahoja satoja miljoonia euroja ulkomaille kehitysapuun (mm. teiden kunnossapitoon, terveydenhuoltoon yms.). Tätä samaa jatkuu vieläkin vaikka virusepidemia on menossa ja terveydenhuoltoon tarvitaa lisärahaa myöskin täällä Suomessa. Tähän samaan kuuluu myös maahanmuuttajien rahoittaminen, rajat on kiinni mutta pakolaiset saavat tulla Suomeen. Yhteenvetona:  Haluamme että Suomen rahat pysyy Suomen sisällä ja käytetään Suomen kansalaisten hyvinvointiin, lähihoitajille, lääkäreille ja muille ketkä tekevät tällä hetkellä erittäin kriittistä ja tärkeätä työtä.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Roope Honkanen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko vaalipiirit poistaa eduskuntavaaleissa?