Vihdin lukion vanhan tuntikiertokaavion palauttaminen

Vihdin lukioon on suunnitteilla vielä alustava uusi tuntikiertokaavio. Selkeinä esimerkkeinä esim 7. palkin paikkaa vaihdettaisiin perjantain viimeiseksi 14:30 alkavaksi tunniksi ja ro-välitunti siirtyisi tiistaille koulun loppuun 14:15. Näiden mainittujen muutosten lisäksi tuntikiertokaaviossa olisi muitakin muutoksia.

Tämän adressin allekirjoittaneet vastustavat Vihdin lukion uutta lukuvuodelle 2021-2022 ja mahdollisesti tästä lukukaudesta eteenpäin seuraaville lukukausille tulevaa uutta tuntikiertokaaviota ja haluavat jatkaa nykyisellä tuntikiertokaaviolla.

7. palkki perjantaina 14:30-15:45

Alustavasti perjantain viimeiseksi 14:30 alkavaksi oppitunniksi on suunniteltu 7. palkin tuntia. Viimeinen kouluviikon tunti, viimeinen perjantain tunti, viimeinen tunti ennen viikonloppua. Opiskelijoiden eikä opettajien keskittyminen ja jaksaminen riitä 15:45 saakka.

ro-välitunti

Ro-välitunti siirtyisi koulupäivän loppuun klo 14:15. Olettavatko rehtori ja muut kaaviota suunnitelleet opettajat opiskelijoiden jäävän koululle odottamaan kyseistä ro-välituntia, jos koulu on loppunut yksi tai useampi tunti sitten. Tämän vuoksi jo koulusta päässeet opiskelijat eivät mahdollisesti osallistu ro-välitunnille.

Opiskelijat ovat vahvasti uutta muutosta vastaan. Allekirjoittamalla tämän adressin vastustat siis Vihdin lukion suunnitteilla olevaa uutta tuntikiertokaaviota ja kannatat vanhan kaavion jatkamista seuraavalle lukukaudelle.

Vihdin lukion opiskelija    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Vihdin lukion opiskelija voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…