Jatkakaa Voikkaan yleisurheilu- ja jalkapallokentän kunnossapitoa

Me, tämän adressin allekirjoittajat Viljami Laakkonen ja Juuso Konttinen vetoamme teihin Kouvolan kaupunginvaltuutetut sekä lautakunnan jäsenet:

Jatkakaa Voikkaan yleisurheilu- ja jalkapallokentän kunnossapitoa!

- Voikkaan yleisurheilu- ja jalkapallokentän kunnossapitoa tulisi jatkaa, sillä kaksi lähellä olevaa koulua käyttävät ja hyödyntävät kenttiä aktiivisesti.

- Lisäksi useat joukkueet käyttävät kenttiä harrastustoimintansa hyväksi.

- Kenttä toimii aktiivisessa käytössä jalkapallojunioreiden toiminnassa, eikä toista kenttää vastaavaan tarkoitukseen ole kovinkaan lähellä. Jos Voikkaan jalkapallokentän kunnossapito lopetettaisiin, niin ongelmaksi saattaisi muodostua se, että kaikilla ei ole mahdollisuutta kuljettaa lapsiaan tai kulkea itse kauemmille kentille muun muassa varallisuuden, ajanpuutteen tai liian nuoren ikänsä vuoksi.

- Voikkaan kenttien läheisyydessä asuu paljon lapsiperheitä, joten kenttä on myös aktiivisessa vapaa-ajan käytössä. Lisäksi asukkailla tulisi olla matala kynnys liikkua, ja lähellä olevat kentät mahdollistavat tämän.

- Kenttä tunnetaan myös Liverpool-legenda Sami Hyypiän nuoruusvuosien kotikenttänä, josta kaikki alkoi.

Allekirjoituksia kerätään 12.7.2020-12.9.2020

Adressin laatijat: