Pro-Kuparivuori

Ota yhteyttä adressin tekijään

Pro-Kuparivuori adressi sai hyvää aikaan!

2015-11-01 16:57:54

Tervehdys ja Kiitos kaikille allekirjoittaneille.

Adressimme sulkeutuu tulevalla viikolla.

Olemme saaneet hyvää vaikutusta aikaan koskien Naantalin korvaamattomien alueiden ja arvojen säilyttämistä. Asiat näyttävät etenevän myönteiseen suuntaan päätöskoneistoissamme. Valitsemamme päättäjät ovat pääasiassa ottaneet hyvin vastaan viestimme, mutta selväksi on tullut, että "kuntalaisten ääni ja tahto" ei aina kuulu perille asti. Syytä tarkkaavaisuuteen on siis jatkossakin.

Tämän adressin perustajina ilmoittaudumme jatkossakin mukaan positiivisiin paikkakunnan kehitys-, säilytys- ja parannushankkeisiin (os. ossivaana@gmail.com).

Hyvää jatkoa kaikille!

Ossi ja Maarit Väänänen

PS. Kannattaa tutustua Naantalin nykyisiin rakennusprojekteihin maastossa esim. Luolalan ja sataman alueella ja Porhonkalliolla. Jälki ei aina ole kauneinta mahdollista katsottavaa.

Ossi ja Maarit Väänänen

Pro-Kuparivuori adressin vastaanotto HYVÄÄ!

2015-08-28 16:29:08

Tervehdys kaikille!

Naantalin valtuustoryhmät ovat tulleet informoiduksi Pro-Kuparivuori -asiassa. Keskustelut ovat olleet monipuolisia, jopa luovia, ja kiitämme valtuustoryhmiä lämpimästä vastaanotosta. Selväksi on tullut, että ihmisten mielipiteillä on painoarvoa ja että niiden esilletuomista arvostetaan kovasti.

Kupin toinen puoli on tietysti se, että työmme ei ole vielä ollenkaan lopussa. Nimiä on saatava kokoon vielä, jotta ylitämme lähellä olevan 1000 allekirjoituksen rajan (nyt 940).

Erityisesti peräänkuulutetaan kommenttejanne esim. Kuparivuoren mahdollisten virkistys-, harrastus-, ulkoilu- ja urheilukäyttötapojen osalta. Siis mitä Kuparivuorella pitää mahdollistaa asumisen sijaan ja miten? Kuinka leirintäalue saadaan vastaamaan ajan haasteisiin entistä paremmin?

Edelleen jaksavin terveisin Ossi ja Maarit

Viestiä viedään valtuustoryhmille

2015-08-09 17:33:53

Hei kaikille!

Mahtavat 800 allekirjoitusta kerättynä!

Olemme nyt saaneet sovittua keskustelutuokion useimpien valtuustoryhmien edustajien kanssa. (Oikeastaan vain PS puuttuu tällä hetkellä).

Tarkoituksena on viedä yhteinen viestimme perille ja varmistaa, että me kaikki osaamme toimia jatkon kannalta oikeissa asioissa ja oikeaan aikaan.

Kirjoittakaapa edelleen ideoitanne Kommentit-palstaan ja nykäiskää vielä kerran hihasta vieruskavereita ja ystäviä! Olisi hienoa saada se 1000 nimeä täyteen.

Parhain terveisin Ossi ja Maarit Väänänen

Ossi ja Maarit Väänänen

Kuparivuorella jo 450 puolustajaa! Kuparivuori Unikeon politiikkatorille.

2015-07-24 15:58:35

Hei,

voit mielellään laittaa Twitteriin kuvan/kuvia Sinun Kuparivuorestasi (#prokuparivuori). Kauniita ja itse kullekin tärkeitä paikkoja on monia, ja kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.

Unikeonpäivien 27.7. politiikkatori keskustelee myös Naantalin kaavoituksesta ja asialistalla mainitaan ainakin Lammasluoto. Kannattaa mennä kuulolle ja ottaa esille myös Kuparivuoren asia.

Jaksavin terveisin Maarit ja Ossi

PS. Puolustajiin on liittynyt entistä enemmän ulkopaikkakuntalaisia eli Kuparivuorella on siis laajempi merkitys. Leirintäalue tuo Naantaliin n. 25000 yöpymistä vuodessa ja sen merkitys rahassa paikkakunnalle nousee jopa 2 500 000 €/vuosi. Voimmeko menettää tämän tuoton?

Pro-Kuparivuori: Mahtavaa menoa!

2015-07-18 07:38:11

Meitä Kuparivuoren puolustajia on jo melkein 300! Mahtavaa menoa, kiitos kaikille teille! Mukana on väkeä niin Naantalista kuin eri puolilta Suomeakin ja vieläpä ulkomailtakin. Suuri kiitos myös nuorille, jotka ovat lähteneet joukolla puolustamaan omia tulevaisuuden maisemiaan.

Eipä anneta ihan vielä kuitenkaan periksi, vaan kesän kunniaksi otetaan kaveri tai pari mukaan ja saadaan kunnon viesti päättäjille järkevien päätösten pohjaksi. Kolme sataa ihmistä ei voi olla väärässä ja tuhannen ihmisen välittämää viestiä ei voi mitenkään sivuuttaa!

Adressin tekijät