Heteroseksuaalisuuden lähtökohtainen kyseenalaistaminen nuorille lopetettava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tiedoite 1.4.-22 Mieli eli tahto vaikuttaa kehoon ja käyttäytymiseen

2022-04-01 09:23:33

Tiedotteeseen 2.9.-21 liittyen voisi lisätä vielä ne tutkijat ja tutkimukset jotka toteavat että ihmisen mieli eli tahto vaikuttaa myös biologiseen olemukseeme. Aivotutkija ja lääketieteen tohtori Caroline Leaf toteaa: ”Sielu on mieli. Mielen kautta aivot rakentuvat. Nihin leimautuu jälki mielen teoista. Aivot vain tarttuvat siihen siihen, mitä mieli käskee tehdä. Se vaikuttaa kehoon”. — Ts. omat syntivalintamme voivat vaikuttaa myös aivojen rakenteisiin. Ehkä Paavali ei tiennyt tätä, mutta oli silti oikeassa. ---------------------

Samasta asiasta puhui jo toistakymmentä vuotta siten lastenpsykiatrian prof. Tuula Tamminen, joka totesi näin: ”Geeni- ja aivotutkimus on korostamassa (esim. homouden synnyssä) enemmänkin ympäristön ja kokemusten, kuin vain annettujen geenien merkitystä. Ihmisen kokemuksista riippuu minkälainen otos hänen geeneistään aktivoituu. Ei ole yhtä geeniä eikä geenisarjaa joka määräisi sukupuolisen suuntautumisen”.
Ihan medisiinisesti on voitu havaita, että kokemukset vaikuttavat geenien rakenteisiin.

A-Studio käsitteli (12.11.-19) ihmiselle tehtävien geenitestien luotettavuutta, eikä eristyisemmin vakuuttunut. Tällä testillä siis pyritään saamaan selville mistä päin maailmaa meidän omat geenimme ovat peräisin. Ohjelman aivan lopussa apulaisprofessori Minna Ruckenstein totesi: "Ihminen ei ole vain geeniensä summa. Ympäristö vaikuttaa siihen mitkä geenit aktivoituvat". Siis täsmällen samoin kuin Caroline Leaf ja Tuula Tamminen esittivät.
Homous ei ole syntyjään, geeneissä, kuten noin puolellla miljoonalla ihmisellä tehty tutkimus (Science 2019) osoittaa. Homous syntyy ja lisääntyy ympäristön vaikutuksesta, kuten homomyonteisessä kulttuurissa. ---

"Yleinen ajatus siitä, että DNA määrää niin suuren osan siitä, keitä me olemme – ei vain esimerkiksi silmien tai hiusten väriä, vaan myös riippuvuuksiamme, häiriöitämme tai alttiutta syöpään – on väärinkäsitys, sanoi kantasolubiologi Bruce Lipton, Ph. D.

Lainaus"Huomaat olevasi enemmän tai vähemmän perinnöllisyytesi uhri", Lipton sanoi dokumentissa "Biology of Belief". "Sen uskomusjärjestelmän ongelma on, että se ulottuu toiselle tasolle. … Sinusta tulee vastuuton. [Sanot:] "En voi tehdä asialle mitään, joten miksi yrittää?"
Tämä käsite "sanoo, että olet vähemmän voimakas kuin geenisi", Lipton selitti.
Hän sanoi, että ihmisen havainto, ei geneettinen ohjelmointi, on se, mikä kannustaa kaikkeen toimintaan kehossa: "Itse asiassa uskomuksemme valitsevat geenimme ja käyttäytymisemme."
Selittääkseen, miten tämä toimii, hän aloitti ihmiskehon muodostavien 50-65 biljoonan solun tasolla. Hän osoitti, kuinka solu toimii DNA:sta riippumattomasti ja kuinka sen havainnot ympäristön ärsykkeistä vaikuttavat DNA:han. Sitten hän sovelsi samoja periaatteita ihmiskehoon kokonaisuutena ja osoitti havainnoillamme ja uskomuksillamme olevan voiman DNA:han nähden". ---

Tätä nyt tuotua ja muita aikaisempia havaintoa ei ole aiemmin otettu kovinkaan vakavasti esim. ihmisen seksuaalisuutta pohdittaessa. Väitän että nämä tulevat mullistamaan ihmiskäsityksemme. Ei vähiten homouden, transseksuaalisuuden ja sukupuoltenvaihdosten osalta. Nehän perustuvat ajatukseen että ihminen on ikäänkuin syntynyt väärään kehoon. Tämä ei ole totta. Ihmiselle on vaan tuotu vääriä käsityksiä hänestä itsestään, jotka hän on sitten omaksunut faktoina. Nämä taas vaikuttavat hänen käytökseensä.

2.11.-21 Tiedoite

2021-11-02 02:11:12

Korona vie nyt kaiken huomion, ja siksi asiaan liittyvää  materiaalia on tullut suht. vähän, niin että meinaa unohtua koko tämä asia.  Jotain kuitenkin.   https://www.youtube.com/watch?v=SdTaHtw-Fag

Tapio Puolimatkan syvään luotaava analysointi on aina kuuntelemisen arvoista.

Pekka Mäkinen

Tiedoite 2.9.-21 Kiitos allekirjoittajille ja myös kommntoijille.

2021-09-01 23:36:01

Hyviä kommentteja  lähetetty tähän mennessä 16 , ja kaikki näkevät asian kuten itsekin.  Pari kriittistä kommenttiakin on lähetetty, toinen suoraan sähköpostiini,  jotka ovat olleet   täysin epäasiallisia. Otan vastaan myös kritiikkiä, mutta ne pitää olla asiallisesti perusteltuja.

Moni ei ehkä huomannut että adressini  oli ulkoasultaan ja sanamuodoiltaankin  hyvin saman tyyppinen kuin  kansalaisaloite jossa kehoitettiin kriminalisoimaan ns. homojen eheytyshoidot.  Se nosti minulla karvat pystyyn,  koska sen perusteet kuuluivat ns. olkinukkeargumentaatiovirheeseen,  joka tarkoittaa sitä että ensin esitetään väärä väite, ja sitten tuomitaan tämä väite.

Väitän että suomalaisten  enemmistö ei ole niin voimakkaasti  sateenkaari-ideologian  lumoissa kuin esim.  liberaali mediamme.

Nyt tarvitaan tieteelliseen tutkimukseen perustuvaa kriittistä ajattelua.  Kyse ei ole yksittäisten henkilöiden mollaamisesta,  vaan kyse on ilmiöstä itsessään,  eikä siis henkilöistä. Tätä ei useinkaan haluta ymmärtää.   Kyse on myös ihmiskäsityksestämme, eli olen korostanut sitä että ihminen ei ole biologiansa vanki ja sen armoilla  oleva tahdoton robotti, vaan hän voi myös valita oman elämäntapansa, jota eivät vietit vie.  Ihminen on ennenmuuta henkinen olento ja vasta toissijaisesti bilologis-fyysinen.  Biologia ei määrää suoraan ihmistä, vaan ihminen voi määrätä biologiaansa, kuten geenejään ja aivojen rakenteita omilla valinnoillaan. Tätä meidän ajassamme ei riittävästi ymmärretä.