Haluamme säilyttää Toppelundin puiston kaikkien espoolaisten maksuttomassa käytössä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kiitos kaikille allekirjoittaneille!

2021-11-28 19:36:58

Päivitys 13.1.2022: Padelkentät tulevat Teknisen lautakunnan käsittelyyn 26.1.2022. Lähetän päivitetyn listan kaikille Teknisen lautakunnan jäsenille sunnuntaina 23.1. Jos vielä saatte kerättyä lisää nimiä ja kommentteja ennen sitä, niin hieno homma!

Päivitys 2.12.2021: Ville Sorvali on saanut padelkentistä niin paljon palautetta, että päätös todennäköisesti siirtyy ensi vuoden puolelle. Pidän adressin auki toistaiseksi ja toimitan lopullisen version Teknisen lautakunnan jäsenille lähempänä kokousta, jossa päätös tehdään.

Monet kiitokset kaikille teille, jotka olette jo allekirjoittaneet adressin Toppelundin puiston säilyttämiseksi! Lyhyessä ajassa allekirjoituksia tuli 505!

Olen toimittanut allekirjoitukset ja kommentit sovitusti 28.11. Ville Sorvalille, joka valmistelee materiaalin Teknisen lautakunnan 15.12. pidettävään kokoukseen.

Pidämme edelleen adressin avoimena, ja toimitan lopullisen version suoraan Teknisen lautakunnan jäsenille 12.12. Nimiä ja näitä hyviä rakentavia kommentteja voi siis edelleen tuoda päättäjien huomioon.

On todella hienoa nähdä, miten hyvin toimii "collective intelligence"! Paljon kommentteja tullut eri näkökulmista: varhaiskasvatuksen tarpeet  päiväkotilasten leikki- ja ulkoilupaikkana, perheiden piknik paikkana, työikäiseten ja senioreiden levähdys ja palautuminen rauhallisena kävelynä. Luonnon monimuotoisuus tullut myös esiin. Juuri nämä ovat tärkeitä osa-alueita kaupungin kehittämisessä!

Terveisin

Nina