Mallinkaisten ranta-asemakaavan suunnittelu seis!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kaava kaatui valtuustossa

2023-05-15 19:40:48

Hei!

Suuri kiitos kaikille teille! Me onnistuimme ja luonto voitti! 💚 Kaava kaatui tänään valtuuston äänestyksessä äänin 18/14! 💚

JLY, Johanna Sahila

Johanna Sahila, Janakkalan Luonto ja Ympäristö ry

Mallinkaisten ranta-asemakaavasta kokous klo17

2023-05-15 10:55:03

Hei!

Janakkalassa kunnantalolla alkaa tänään maanantaina 15.5. klo17 valtuuston kokous, jossa päätetään Mallinkaisten ranta-asemakaavasta.

Reilussa viidessä vuorokaudessa adressimme keräsi yhteensä 645 allekirjoitusta. Nämä allekirjoittaneet toivovat Mallinkaisten ranta-asemakaavan suunnittelun välitöntä keskeyttämistä! Tämä allekirjoitusten määrä kertoo siitä, että kunnan kaavasuunnitelmalle on vankkaa vastustusta ja valtuutettujen tulisi tämänkin myötä ymmärtää luopua koko suunnitelmasta nyt.

Yt, JLY:n puolesta adressin laatinut

Johanna Sahila