Älkää lopettako Metsolan Siwaa

Me allekirjoittaneet vetoamme K-kauppaan ja kauppiaisiin Metsolan Siwan puolesta. Kotkassa Metsolan kauniissa kaupunginosassa oleva lähikauppa on tärkeä osa elävää Metsolaa. Lähistöllä on keskussairaala, opiskelija-asuntoja, yläkoulu, alakoulu ja venesatama, jota käyttävät ahkerasti mökkiläiset kesäisin. Tämä kyseinen siwa on usein täynnä ihmisiä ja monet ihastelevat wanhaa kauppaa, jossa on hauska ja viihtyisä tunnelma :) Veikkaamme, että jos lähikauppa Metsolassa loppuu, niin suurimman osan jalat (ja auto) vievät ostoksille Prismaan Sutelaan.

Metsolassa on ollut kauppa tässä rakennuksessa ainakin 1940 luvulta asti. Nyt olisi K-kaupalla mahdollisuus olla hieno osa Metsolan lähikauppakulttuuria. Asiakkaita varmasti riittää.

Allekirjoita tämä adressi

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Pitäisikö puoluetuet lopettaa?