Synnytysten jatkuttava Oulaskankaalla

Kommentoitu viesti

Katainen Heli
Vieras

#1

24.02.2011 11:42

Jos oulaskankaan synnytysosastoa ei olis, ois meidänki molemmat lapset saanu syntyä tien päälle, sen verran nopeita toimituksia ollu molemmat... Kuitenki keretty paikalle ja synnytykset ja hoito on ollut todella upeaa...

Vastaukset

Vieras
Vieras

#5 Re: Meijän vaavi 6 viikkonen..

2011-02-24 17:51:18

#1: Katainen Heli - Meijän vaavi on nyt 6 -viikkonen ja voi hyvin.. Mielestäni Oulaskankaalla oli mukava käydä(pitkästä aikaa  -edellinen poikani syntyi samassa huoneistossa 15v. sitten) Siellä hoitoporukka oli asiantuntevaa ja silleen muutenkin kotoista -että ei tarttenut jännittää.. En ymmärtänyt tuota aikamuottia -meneehän kaikessa tekemisessä oman aikansa, pää-asia, että lopputulos on kiitettävä  -Kiitoksia Oulaskankaan porukalle  -osaatte asianne! :)

Vieras
Vieras

#38

2011-03-10 12:44:07

#1: Katainen Heli -  

 itse en ole vielä kokenut Ouluskankaan palveluja,mutta olen kuullutt tosi hyviä palautteita,kun sitten Oulusta ihan erilaisia... ja lisäksi olen sitä mieltä,että on todella törkeä laittaa kiinni synnytysosaston keskellä pieniä paikkakuntia ja lähettää ihmisiä kauemmas,se ei ole yhtään turvallista

Mamma pääkaupunkiseudulta
Vieras

#40 Re:

2011-03-10 13:59:25

#1: Katainen Heli -  

 Nykyisenä linjana näyttää olevan pienten synnytysyksikköjen lopettaminen ympäri Suomea. Näinhän kävi myös Tammisaaaren synnytyssairaalalle, joka oli saanut Baby Friendly -arvonimenkin imetysmyönteisyydestään. Lopettamispäätös tuli huolimatta alueen ihmisten kapinoinnista ja monenlaisista vetoomuksista. Kaikki vaan ohjataan isoihin yksiköihin synnyttämään riippumatta matkojen pituudesta tai pienten sairaaloiden kodinomaisuudesta.