Synnytysten jatkuttava Oulaskankaalla
Ota yhteyttä adressin tekijään
Oulaskankaan puolesta!
Synnytysten jatkuttava Oulaskankaalla
Oulaskangas on paras
Kiire
Miksi natistaan
Re: Miksi natistaan
#31: X-kätilö - Miksi natistaan
Lapissa matkat OVAT aivan epäinhimillisen pitkiä, mutta ei kai se tarkoita että tällä perustein kaikkia muitakin pitäisi päähän potkia? Jos Oulaskankaalta loppuvat synnytykset niin eiköhän vain pian lakkaa viikonloppu- ja yöpäivystyskin.
This comment has been removed by the person who wrote it.
oulainen paras paikka
kaksi lasta olen siellä synnyttänyt ja molemmat synnytykset meni hyvin
Ihmisen syntyminen on luonnollinen tapahtuma
Jo nyt ovat terveydenhoitokustannukset kestämättömän kalliita. Onko tarkoitus nostaa kustannuksia siirtämällä synnytystoiminta erikoislääkärien hoidettavaksi.
Oulaskangas
itse en ole vielä kokenut Ouluskankaan palveluja,mutta olen kuullutt tosi hyviä palautteita,kun sitten Oulusta ihan erilaisia... ja lisäksi olen sitä mieltä,että on todella törkeä laittaa kiinni synnytysosaston keskellä pieniä paikkakuntia ja lähettää ihmisiä kauemmas,se ei ole yhtään turvallista
ei lopetukselle
Re:
Nykyisenä linjana näyttää olevan pienten synnytysyksikköjen lopettaminen ympäri Suomea. Näinhän kävi myös Tammisaaaren synnytyssairaalalle, joka oli saanut Baby Friendly -arvonimenkin imetysmyönteisyydestään. Lopettamispäätös tuli huolimatta alueen ihmisten kapinoinnista ja monenlaisista vetoomuksista. Kaikki vaan ohjataan isoihin yksiköihin synnyttämään riippumatta matkojen pituudesta tai pienten sairaaloiden kodinomaisuudesta.
Oulaskangas on ehdottomasti säilytettävä
Re: Re:
#40: Mamma pääkaupunkiseudulta - Re:
Oulaskankaan synnytysosastolla on silti nähdäkseni varsin hyvät mahdollisuudet säilyä edelleen mikäli yhteinen sävel lähikuntien välillä löytyy. Käytännössä esim. jos Ylivieska joka on tähän asti ohjannut ainakin osaltaan synnyttäjiä Kokkolaan, ohjaisikin jatkossa näitä Oulaskankaan suuntaan ja mikäli myös raahelaiset äidit olisivat valmiita harkitsemaan vaihtoehtona Oulaista. Keskustelu, vetoomukset ja jokaisen mielipide siis painaa (ainakin toivottavasti)
Oulaskankaan sairaalan synnytysosato on
turvallinen, ihmisläheinen ja ystävällinen
paikka synnyttää lapsia. Henkilökunta
motivoitunutta työhönsä ja siitä kertoo jo
pitkäaikaiset työsuhteetkin; työssä käy-
dään mielellään ja hoidetaa kuin omaa kotia.
Ihana paikka synnyttää.
Ei saa lopettaa
Parasta toivoen, vajaa 50 v sitten Oulaisissa syntynyt.
Oulaskangas on ehdottomasti säilytettävä
oulaskankaan säilyttävä
Vuosien takaa
Vaalit lähestyy
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the site administration.