Polttoaineen hinta alas

Kommentoitu viesti


Vieras

#403 Jee jee

04.03.2011 07:45

Tosiasiahan on että´, polttonesteissä on tuo vero 80%. Neste jalostaa tuota öljyä ja sivutuotteena tulee sitten bensaa,eli jätettä.Sitten sitä viedään Usaan ja Venäjälle joissa se maksaa kummassakin tuon n.64-67 centtiä litra ja siitäkin saa vielä Neste katetta hyvin mutta ei kuiteskaan voida edes samalla hinnalla myydä täällä Suomessa suomalaisille vaikka ei ole rahtikulujakaan. Pelkästään tämän vanhan korsun lämmitykseen menee noin 600€ kuukaudessa tällä hetkellä. Vastaava summa oli joulukuussa 490€, eli polttoöljyn hintakin on noussut joulukuun alusta(84cnt/L) tähän päivään (1.10cnt/L) lähes 30cnt litra. Tuon E10 bensan piti laskea kuluttaja hintoja, vaan miten kävikään. Joko meillä nyt olisi aika äänestää päällä eikä, niinkuin ennen "hei toi o julkkis, se o varmaan hyvä politiikassa" tyyliin. Mitä v....a tekee joku "mä maalaipoika oon" tai vuoden pakolaisnainen Suomen eduskunnassa.
Tuskin siellä mikään puolue mitään aikaan saa mutta nämä Persut saa ainakin mun äänen. Ja tosiasia on että jo Irwin aikoinaan lauloi että, "haistakaa pa..a koko valtio valta, ette osaa muuta kun verottaa". Mun puolesta vois alkoholi veron vaikka kolminkertaistaa, se on hyödyke ja ne ketä sitä haluaa juoda siitä myös on valmiit maksamaan, toisin kuin auto, toisille se on pakollinen laite, pelkästään jo elannon hankkimiseen. Kaikki ei halua/voi asua suur helsingin alueella jossa kaikki on käden ulottuvilla.... -

-J.Peltomaa-

Vastaukset

Vieras
Vieras

#441 Re: Jee jee

2011-03-04 15:02:22

#403: - Jee jee 

 Juuri näin.. Tässä suoraa asiaa.. melkeen kyynel tuli silmään ku luki..

Samaa mieltä, Se pakolainen yms julkimot v*ttuun sieltä eduskunnasta ja Sana KANSANEDUSTAJA, siis kansan VÄLI edustaja.. Mitä kanssaa nää nyky "kansanedustajat" edustaa.. nimeksi pitäisi vaihtaa OMANRAHAPUSSINEDUSTAJAT..