naimalakko

Kommentoitu viesti


Vieras

#10 Oikeutta myös meille

26.03.2011 15:10

Nyt on aika saada Suomeen oikea laki joka on tasavertainen kaikille.Ei vain heteroille.

Vastaukset

-loveAndLife-

#336 -Asialliset-

2011-07-05 16:28:47

#10: - Oikeutta myös meille

"ei vain heteroille" ei sitä tarkoittaa,koska tämä adressiin saa olla hetero osallistumaan "kannustaa" sitä.Mitä sitten joku hetero arvostaa samaa sukupuolta oleville?Heterolla on oma mielipidettä,että ajattelisi näin miksei samaa sukupuolta elää yhdessä sekä rakkautta kuin heteroilla.Ei ainakin heterot hyväksyisi edes jotain,mutta on se hyvä joku samaa mieltä kanssamme.Se on kutenkin homoksi tai lesboksi syntytään eikä sairautta ole.Ihan minulle samaa,että onko ystäväni homo,lesbo tai jopa hetero.Arvostan ihmisiä ketkä he ovat tai millaisia he ovat.Olemme yhä ihmiset vain ihmisiä.Voi olla hetero näkee toisin asiasta,että lesboparit tai homoparit vaikka suutelemalla saattaa heihin "kammottava",mutta kehon sekä ajatelun tarvitaan tottua jonkin aikaa.Tietysti olin ollut heterosuhdeessa ja sitten lesboksi,mutta ei se ihan ole helppo koska se vaatii tottumusta viedä mennä.Olin itse aika lapsi ja toinen melkein aikuinen silloin hän itse kyllä homo.Aluksi en tajunnut lapsena "mikä tai mitä homo on" sattumalta näin jotakin tv:stä joka sai minut tajuamaan.Rauhaa kaikille ja mukava elämää teille kuin minulla.Huolimatta ylä-ja alamäkeä meillä kaikilla ja kutenkin joskus onnellisesti.