naimalakko

Kommentoitu viesti

tunsääliö
Vieras

#100 Re: Hehheh

27.03.2011 15:10

#80: Kesäaika - Hehheh

"Itse olen hetero eikä mulla ole mitään homoja vastaan ihmisinä. Olen sitä mieltä että heidän tulee saada lain edessä lähes samat oikeudet kuin heteroilla."

Jospa avataan tään Bush nuoremman hengenheimolaisen ajatusmaailmaa. Kaikkien ihmisten on saatava yhtälaiset oikeudet. Eiku ei pidäkään, lol trollasin! Minulla itselläni on tietenkin kaikki nämä oikeudet, jotka tietyltä ihmisryhmältä puuttuu ja joita nuo ryhmät hakevat normaalin länsimaalaisen oikeusvaltion tarjoamien prosessien kautta. Muutama vuosikymmen sitten Yhdysvalloissa oli eräiden osavaltiolainsäädäntöjen nojalla kiellettyä solmia avioliittoa valkoisen ja "värillisen" kanssa. Sekin oli ihan OK! Ihmisten on saatava yhtälaiset oikeudet, paitsi ei pidäkään! Ihan luonnotonta muutenkin kun kaikenmaailman mustaihoiset sekaantuu puhtaaseen valkoiseen herrarotuun. Harmillista kun kaatui tämäkin sääntely! Onneksi on homot, joita voi vielä ihan eduskunnan puhujanpöntöstä lyödä niin prkeleesti, tuntuu ihanalta kun voi sanoa ihan mitä tahansa, ja ihastuneet heterot ympärillä taputtaa käsiään.

"Itselläni on lapsi joka tulee suvaitsemaan homot ihan siinä missä minäkin mutta kunnioittaa luontoa normaalin heteroperhemallin mukaisesti."

Itselläni on toive, että se lapses sairastuu esimerkiksi johonkin sydäntautiin, jonka parannuskeinona ei ole muuta kuin LUONNOTON elinsiirto. Siis ei jumalauta! Vähänkö kipeetä, että jonkin aivokuolleen onteloista revitään sen sydän irti ja asennetaan se toisen ihmisen kehoon, huh huh tätä ei jumala ole tarkoittanut, kyllä sen verran pitää luonnon normaalia elämänmallia ymmärtää, että jos organismi on kuolemassa, niin sitten se kuolee - luontoon kuuluu syntymä ja kuolema, pois siitä ihminen välistä sörkkimästä. Ihan hemmetin luonnotonta, kyllä  sen jo maalaisjärjelläkin tajuaa.

 

Vastaukset


Vieras

#118 Re: Re: Hehheh

2011-03-28 01:35:09

#100: tunsääliö - Re: Hehheh 

"Itselläni on toive, että se lapses sairastuu esimerkiksi johonkin sydäntautiin, jonka parannuskeinona ei ole muuta kuin LUONNOTON elinsiirto."

 

Vedä sinä jo vaik v*ttu päähäs... joku roti siihen kirjotteluun!