naimalakko

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista naimalakko.


Vieras

#76 Re: Re:

27.03.2011 09:41

#75: animalplanet - Re:

Heh täällä ei oo kyllä mitään ruudinkeksijöitä liikkeellä :) Ettekö te osaa lukea sen vertaa, että ihan itse huomaisitte ettei kysymyksessä ole seksi vaan avioliittolaki. Kaikki samanvertaisia lain edessä.

Ja sinä joka et erota kahden rakkaudesta ja vapaasta halusta kumppaneiksi ryhtynyttä paria eläimiinsekaantujista, toivon, ettet hanki ikinä kotieläintä.

homoton
Vieras

#77 Outoja adresseja

27.03.2011 09:43

Vihreät ovat neljä vuotta istuneet maailman ydinvoimamyönteisimmässä hallituksessa mutta suurin huoli on tällä hetkellä se, että homot eivät saa samoja velvotteita kuin heterot. Lisäksi koko hallitus koostuu pelkästään homoystävällisistä puolueista ja vihreätkin toista kertaa putkeen mukana. Edelleen kysymys kuuluu: Miksei tätä asia ole ajettu läpi? Kirkkoa on turha syyttää tässä kohtaa, kirkkohäät on erikseen.
hetero
Vieras

#78 Re: Ei pakko allekirjoittaa

27.03.2011 11:18

#1: k - Ei pakko allekirjoittaa

 

 En tietenkään allekirjoita olen hetero ja seksuaalinen kanssakäyminen on lisääntyen vain mahdollista heterona.

Valtio vääristyy ja tulee irvikuvaksi ihmisyyteen nähden.Silloin saavat vapauden ihmisyydelle vieraat muodot kuten homoseksuaalit ja ekoterroristit.

Taitaa Anni olla ekaa kertaa lakossa kun työministeri ei koskaan ole työtä tehnytkään.

Sosionomi (AMK)
Vieras

#79 Leikkiä ikä kaikki?

27.03.2011 11:34

En usko, että kukaan pistää pahalla sitä, jos vihreät lapsellisin tavoin uhkailevat: "me ei leikitä teiän kanssa, ennen ku te leikitte meidän säännöillä." Jo pienenä opitut metodit näemmä pätevät yhä :>.. Ei kai siinä muu auta, kuin todeta, että leikkikää vihreämieliset toki rauhassa omaa leikkiä, omassa pikku nurkassanne, jos se hyvältä tuntuu :). Sittenku rupee äksy hellittämään, niin voitte taas tulla heteroina rohkeasti naimapuuhiin! Homot toki ovat milloin tahansa tervetulleita kirkkoon, mutta valitettavasti sääntöjä ei voi muuttaa, kun sääntöjen suunnittelija on luomuksensa takana ja tietää parhaiten, millä säännöillä on kaikille hyvä leikkiä.

Eniveis, homot on pop, mutta homous ei kuulu ev.lut. kirkkoon, mikäli kirkko tahtoo pysyä Raamatun sanassa. Sitten kun revitään sivuja Raamatusta irti kirkon sisällä, niin uskon että tämäkin lapsikapina voinee tuottaa hedelmää. Mutta, onneksi vielä kirkko pitäytynee kirkkojärjestyksessä ja Raamattu sen ylimpänä auktoriteettina. Siunausta kumminkin itse kullekin säädylle -- niin homolle kuin heterollekin!
Kesäaika
Vieras

#80 Hehheh

27.03.2011 11:49

No mutta nythän on hyvä katsoa kuinka moni tämän allekirjoittaa. Mä ainakin odotan et vähintään noin 300 tuhatta koska eikö meillä ole sen verran myös suomenruotsalaisia? En tarkoita että he olisivat homoja vaan sitä että vaaleissa on noussut yhdeksi aiheeksi myös 'pakkoruotsi'. Siinäkin käydään vääntöä vähemmistöön liittyvistä seikoista ja tasa-arvosta - tällä kertaa kielen suhteen.

Itse olen hetero eikä mulla ole mitään homoja vastaan ihmisinä. Olen sitä mieltä että heidän tulee saada lain edessä lähes samat oikeudet kuin heteroilla. Lähinnä poikkeuksena on adoptio. Kuulun kirkkoon mutta Raamattu ja Jumala ovat minulle vain tarina ja mielikuvitushahmo joten siihen en sitä perusta vaan yksinkertaisesti siihen että se ei ole adoptoitavan lapsen etujen mukaista. Homot ovat tainneet unohtaa että vaikka lapsella olisi kotona kivaa ja ystäväperheet olisivat 'aivan fantsuja' niin luonnonmukainen 'isä/äiti' asetelma puuttuisi. Itselläni on lapsi joka tulee suvaitsemaan homot ihan siinä missä minäkin mutta kunnioittaa luontoa normaalin heteroperhemallin mukaisesti.

Vihreät puolueena ajaa hyviä asioita mut mun ääni kyllä menee puolueelle joka ajaa myös muita isossa mittakaavassa tärkeämpiä asioita eikä ole niin äärimmäisen agressiivinen hymyssä suin. Järkevä homo varmasti ymmärtää eikä tee tästä niin hirveää haloota kuin tämä egoistinen pikkuryhmä täällä joka on päättänyt että haluaa leikkiä kotia ja postiluukussa lukee sama sukunimi. Hyvää Sunnuntaita!


Vieras

#81 Ei riitä tämä naimalakko

27.03.2011 12:43

Äänestyslakkoon vain kaikki vihreät! Ei meitä muuten vakavasti oteta.
rosvo
Vieras

#82 haku päällä...

27.03.2011 13:08

äänestän...vihreitä....

Tosi vihreää...
Vieras

#83 Kindergarden

27.03.2011 13:18

"Mitä! Enkö saakaan bensa-autooni diiseliä! No, en sitten ota autovakuutusta!"
jopo
Vieras

#84 Peräsuolen kautta

27.03.2011 13:21

Haisee pahalle
-
Vieras

#85 Päivi Räsänen, missä orjasi ovat?

27.03.2011 13:22

Jos johonkin olen kyllästynyt, niin tuohon Raamattu-korttiin. "Raamatussa homous kielletään!"
Kyllä, aivan. Mutta toisaalta Raamattu neuvoo myös pitämään orjia, kivittämään aviorikkojat ja uhraamaan useassa tilanteessa eläimiä milloin minkäkin rikkomuksen takia.
Mikseivät siis "tosiuskovaiset" tee tällaista? Vai onko vain niin, että Raamatusta otetaan ne kohdat, jotka itselle sattuvat sopimaan? Siltä vahvasti vaikuttaa.
Tämän päivän Suomessa kaikki eivät halua tasa-arvoa. Se on surullista.

Vieras

#86

27.03.2011 13:22

Saata mitä haluatte sontaa vihreille.....
Pekka Raukko
Vieras

#87 Rekisteröinti kaikille

27.03.2011 13:24

Minusta on väärin, että en saa rekisteröidä parisuhdettani.
uuteen aikaan
Vieras

#88 pojat

27.03.2011 13:31

emme uskalla laittaa nimeä alle, koska nimi näkyy. olemme eläneet naapureina jo kaksikymmentä vuotta. edes aikuiset lapset eivät tiedä, että isällä ja naapurin kaverilla on jotain. toivottavasti nuoremmilla on helpompi tie, kuin meillä.
pelleilyä
Vieras

#89 Ei pakko allekirjoittaa

27.03.2011 13:46

#1: k - Ei pakko allekirjoittaa 

Kun täällä nyt ollaan sitä mieltä et kaikkien pitää saada elää niinku haluaa, niin miks te homot ette sit hyväksy pedofiileja?! Eikö niillekkin kuulu ihmisarvo? Mites kun itse tykkään elämistä ja haluaisin lehmän kanssa naimisiin? Saanko minäkin kirkkohäät?


Vieras

#90 vastoin luontoa

27.03.2011 13:49

Vai ovat porkkanansyöjävihreät nyt yhtäkkiä sitten homoja!
En varmasti äänestä vihreitä!

Vieras

#91

27.03.2011 13:56

"Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko."

Niinhän tosiaan Raamatussa sanotaan, mutta Vanhassa Testamentissa jossa sanotaan myös ettei ihminen saa syödä sikaa, mies on epäpuhdas iltaan asti jos tällä on ollut siemensyöksy, nainen jolla on kuukautiset on epäpuhdas seitsemän päivää ja kaikki jotka koskettavat häntä ovat saastaisia iltaan asti, transvestismi on iljetys Herralle jne. Jos ainoastaan tuota yhtä Herran antamaa käskyä noudatetaan miksei noita muita sitten? Noudattaisivat sitten edes Herraansa kun häntä ylistävät... Ja vielä kun luterilaisuudessa juuri kerrotaan Evankeliumin ilosanomaa ja käytetään homovastaisuuden syynä vanhaa testamenttia jota luterilaisuudessa ei noudateta.
Sosionomi (AMK)
Vieras

#92 Re: Päivi Räsänen, missä orjasi ovat?

27.03.2011 14:38

#85: - - Päivi Räsänen, missä orjasi ovat? 

 A) Aviorikoksesta kivittäminen,

Jeesus "uudisti" lain ollessaan tilanteessa, jossa häntä vaivattiin saman kysymyksen äärellä, kun fariseukset/lainopettajat olivat tuoneet Jeesuksen eteen aviorikoksen tehneen naisen ja yrittivät asettaa Jeesuksen pattitilanteeseen. Pattitilanne siksi, että mikäli Jeesus ei "tuomitsisi/antaisi lupaa" kivittää naista, Jeesus ikään kuin kieltäisi Raamatun sanan, mutta toisaalta mikäli Jeesus olisi antanut kivittää naisen, tämä olisi herättänyt jo Jeesuksen alkuaikoina suurta mölyä senaikaisen Rooman valtakunnan alla, kun kivitysluvat piti aina haalia sieltä käsin. Jeesus ei halunnut mölyä alkuaikoiaan, jotta sai rauhassa tehdä ihmetekoja ja kiertää ympäri senaikaista Israelia. Mutta mitä Jeesus teki? Hän ei suinkaan sanonut naiselle: "ei, et sä mitään syntiä oo tehnyt.." vaan, Jeesus asetti fariseuksille dilemman omantunnon kanssa, käskien "synnittömän kivittää ensimmäisenä." Kaikki lähtivät lopulta pois, tiputtaen kivet kädestään. Vain Jeesuksella, ainoana synnittömänä ihmisenä/Jumalana, olisi ollut oikeus kivittää nainen, mutta Jeesus armahti tämän. Mutta tarkoittaako armahtaminen siis sitä, että mikäli esim. Anni Alakuloinen kävisi kirjoittamassa autoni kylkeen: "Anni," ja tästä kiivaantuneena, mutta armollisuuteen pyrkivänä kristittynä, päättäisin kuitenkin antaa anteeksi Annille. Jos Anni käsittää asian niin, että hän käy seuraavana päivänä kirjoittamassa auton toiselle puolelle: "Alakuloinen," niin ymmärtänette, että käsitys armosta on silloin pahasti kateissa ja se on hyväksikäytön kohde. Jeesus armahtaa, mutta ei anna meille oikeutta tehdä väärin. Ei kirkko voi hyväksyä niin homoutta kuin aviorikostakaan, vaikka samaan aikaan kirkko on "armon välittäjä." Raamattu antaa myös esivallalle vallan toimia omalla tavallaan erinäisiä syntejä kohtaan. Luther itseasiassa sanoi, että esim. pyövelin tärkein tehtävä on pitää giljotiininsa terävänä. Tietyllä tavalla tällainen rikos-rangaistus -käsitys voisi tuoda paljon hyvääkin monessa yhteiskunnassa, jossa aiheutetaan todella paljon pahaa, ihmisten toteuttaessa itsekkään hedonistisia päämääriään. Esim. pettämiset ovat nyky-yhteiskunnassamme niin räjähtäneet käsistä, suhteessa koskaan menneisiin vuosisatoihin. Pidän sitä erittäin surkeana- ja ihmisiä kylmettävänä ongelmana. Tämä toki on vain spekulointia, enkä osaa sanoa puollanko "kuolemanrangaistusta," mutta mielestäni toinen äärilaita, eli se että petetään ketä lystätään, on erittäin p*rseestä ja tietyllä tapaa jopa surkeampikin valinta, sillä se aiheuttaa erittäin paljon pahaa, ei pelkästään pettäjille itselleen vaan yleensä juuri muille ihmisille ympärillä. Mikäli rikoksista/vääristä teoista oikeasti joutuisi vastuuseen, Suomessakin yhteiskunnan vointi voisi parantua huomattavasti. Mutta ehkäpä ihminen luulee olevansa viisas ja ajattelevan, että pölyttyneet Raamatun arvot, voidaan korvata paremmilla. Pahoin pelkään.

B) Orjista,

Sen aikaisessa maailmassa monille ihmisille oli järkevämpää olla orjina, joille taattiin elämän perustarpeet, kuin sen sijaan esimerkiksi ajelehtivina yhteiskuntahampuuseina. Raamattu on jo 2000v sitten ollut mm. naisten kuin orjienkin oikeuksien puolestapuhuja, mikä on valtavaa edelläkäymistä sen ajan kulttuureissa, ja Raamatussa on annettu kunnioittavia elämänohjeita suhteessa "orjiin." Näkisin, että "orjuus" merkitsee Raamatussa enemmänkin ajatusta "pii(k)oista ja rengistä," enkä yhdistäisi sitä niin ikään siihen käsitykseen orjuudesta, mitä Amerikkalaiset puuvillapellot meille saattavat muistuttaa.

C) Uhraamisesta,

Kyllä, olet oikeassa tietyllä tapaa oikeassa. Raamattu on "uhrimyönteinen kirja" ja uhraaminen on ollut läsnä Raamatussa sen ensilehdiltä asti. Kuitenkin kaikki uhrit, niin Abrahamin uhratessa Iisakia (johon Jumala sittemmin puuttui) kuin eläinuhrit, ovat esikuvaa tulevasta. Esikuva Vanhassa Testamentissa, joka nyttemmin on jo täyttynyt Golgatalla, Jeesuksen kärsiessä AINUTKERTAISEN UHRIN, tarkoittaa sitä, että meidän ei tarvitse enää uhrata eläimiä, sillä Jeesus on täyttänyt Jumalan "vaatimukset." Pelkkä usko Kristukseen ainutkertaisena uhrina riittää ja mikäli Kristityt yhä uhraisivat, joutuisimme lain alle, emmekä eläisi uskon varassa. Tämä siksi, että emme luottaisi siihen, että Jeesuksen kuolema olisi täydellisesti sovittanut syntimme, mitä Raamattu meille lupaa, ja joutuisimme itse tekemään töitä pelastuksen eteen. Näin ei kuitenkaan enää ole, mutta Vanhan Testamentin aikaan, ennen Jeesusta, syntien sovittaminen tapahtui tähän uskonesikuvaan perustaen. Riittikö tämä perusteeksi siihen, miksi Kristityt eivät enää uhraa eläinuhreja?

D) "Otetaan vain satunnaisia kohtia, mitkä miellyttävät itseä..."

Konservatiivikristittynä, en usko tuohon ajatukseen pätkääkään. Liberaaliteologia on tuonut mukanaan sen, että Raamatusta revitään irti sivuja ja tehdään ihmisen omista ajatuksista yhdistettynä "Raamatun kivoihin aatteisiin" ns. tee-se-itse -uskonto. Itse en kyllä sellaisella uskonnolla kehtaisi kävellä Jumalan tuomioistuimen eteen. Mutta itse pyrin kuitenkin ottamaan Raamatun sataprosenttisen kokonaisvaltaisesti Jumalan sanana, vaikka siihen uskominen ei aina tunnukaan mukavalta. Olisi paljon helpompaa tulla ihmisten kanssa toimeen, mikäli voisin omantuntoni puolesta antaa hyväksyntäni mitä erilaisemmille arvoille, mutta "valitettavasti" luotan siihen, että Jumala tietää mikä meille on parhaaksi, eikä iljettävyyksissä elävät ihmiset. Minusta tästä kertoo esim. mediassa 2000-luvulla arvoakin saaneet syrjähypyt avioliitossa, jotka kuulemma tuovat lisää piristettä suhteeseen. Mutta mitä p*skaa tällainen viesti onkaan? Perheet hajoavat ja yleensä juuri lapset ja ulkopuoliset saavat mitä suurimpia haavoja tällaisista median ja liberaalin yhteiskunnan sontaläjäarvoista. Uskon, että homouskin on yksi tällainen asia, missä Jumala (ihmisten ja luomakunnan Luoja) tietää parhaiten, mikä meille on hyväksi ja mikä ei. En halua kyseenalaistaa Jumalan arvovaltaa suhteessa omiin luomuksiinsa, minusta Hän on paras luomaan meille myös hyvät pelisäännöt, joita olisi tärkeä myös noudattaa, ettemme rikkoisi itseämme ja toisiamme. Samalla tavalla esimerkiksi Apple on paras ohjeiden luoja iPhonelle tai muille omille tuotteilleen, sillä he ovat oikeasti perehtyneet alusta asti siihen, miten i-tuotteet toimivat.  Jumala, joka on monin verroin pikku Applea suurempi, tietää tasan tarkkaan, miten meidän olisi hyvä elää ja miten ei. Monesti tuollaiset: "miksi otatte vain niitä kohtia, jotka teitä miellyttävät" juontavat juurensa siihen, että ihmiset eivät ole perehtyneet Raamattuun ollenkaan ja ovat vain lähteneet huuteluun mukaan, tietämättä itse asiasta yhtään mitään. Tästä esimerkkinä Stefan Wallinin homomölykommentit "pöyristyttävää" jne., vaikka äijä ei ollut perehtynyt edes koko kampanjaan, muuta kuin toisten huutelijoiden (median) välityksellä. Ottakaa pliis ensin asioista selvää ja huudelkaa sitten :<.

Miekkonen
Vieras

#93 Re: Ei pakko allekirjoittaa

27.03.2011 14:38

#89: pelleilyä - Ei pakko allekirjoittaa

Niin tai mä voisin vaikka haluta kolme vaimoa ihan samoilla lakisääteisillä kun nyt tän mun yhen kans, eikse ois ihan ok kans jos kaikki kolme olis tyytyväisiä? Pysyis enemmän luontoakin vapaana ku samassa taloudessa olis enemmän väkeä? Olis niinku paljon sellasia kommuuneita joissa jotkut asuu jo nytkin.

tunsääliö
Vieras

#94 Re: Hehheh

27.03.2011 14:50

#80: Kesäaika - Hehheh

Joopa joo, pahimpia ovat just nämä mukasuvaitsevaiset. Ottaisit sinäkin vaan sen heteroidyllis ja pakenisit vuorille, niin ei tarviis katsella, kun "egoistinen pikkuryhmä" kehtaa toivoa yhtäläisiä perus- ja ihmisoikeuksia kuin mitä sunkin pikku hetskuihmisyydelles on annettu. Voit mennä sinne leikkii kotii ja hakata vaimos ja raiskata lapses, niin kuin oivat heterot lehtipalstojen mukaan tekevät. Hyvää sunnuntaita!

Kesäaika
Vieras

#95 Re: Hehheh

27.03.2011 14:53

#94: tunsääliö - Re: Hehheh

Kiitos :) Eiks ookkin ikävää kun tällasia 'mukasuvaitsevaisia' on 99,0 prosenttia suomalaisista? Tai ehkä vähemmän kun joku prosentti on kuitenkin täysin homotuuta vastaan.

Homopari
Vieras

#96 Epäreilua

27.03.2011 14:54

Miksi me emme saa keskenään lapsia vaikka miten päin oltaisiin. Tuttava hompsupari kertoi meille kun oli kuullut landepaukun kertovan siemenen itävän paremmin kun lannoitus on kunnossa. Siltikään lapsia ei tule.

Me homot vaadimme kaikkia naimalakkoon siihen asti kunnes me saamme keskenämme lapsia.
tunsääliö
Vieras

#97 Re: Re: Päivi Räsänen, missä orjasi ovat?

27.03.2011 14:54

#92: Sosionomi (AMK) - Re: Päivi Räsänen, missä orjasi ovat?

Hellanlettas, että ihan AMKKI-sosionomi laskeutuu tänne meidän keskuuteemme ja laittaa asiat poikki ja pinoon. Toivotaan et kirjottelet uskonsisartes kanssa samalla tavalla suu vaahdossa avioeroa vastaan ja kampanjoit ahkerasti alkoholilainsäädännön tiukennusten puolesta - AI NIIN mut nää raamatulliset jutut sattuukin osumaan ihan just näille paaviakin paavillisemmille heteroille, no ei niistä sit tarvii niin välittää, eiks jee. Louskutetaan me vaan täällä netissä jostain sellasesta ihmisryhmästä, jota on kiva lyödä ja haukkua, onhan meidän omat asiat hyvin reilassa. Ei muuta kuin roviot palamaan!

juukelispuukelis
Vieras

#98 Re: Re:

27.03.2011 14:56

#75: animalplanet - Re:

Ihan yhtä hyvä syy se on kuin esim. lihansyöntiin.

cvb
Vieras

#99

27.03.2011 15:10

valitaanko lesbon jälkeen homo presidentiksi ?
tunsääliö
Vieras

#100 Re: Hehheh

27.03.2011 15:10

#80: Kesäaika - Hehheh

"Itse olen hetero eikä mulla ole mitään homoja vastaan ihmisinä. Olen sitä mieltä että heidän tulee saada lain edessä lähes samat oikeudet kuin heteroilla."

Jospa avataan tään Bush nuoremman hengenheimolaisen ajatusmaailmaa. Kaikkien ihmisten on saatava yhtälaiset oikeudet. Eiku ei pidäkään, lol trollasin! Minulla itselläni on tietenkin kaikki nämä oikeudet, jotka tietyltä ihmisryhmältä puuttuu ja joita nuo ryhmät hakevat normaalin länsimaalaisen oikeusvaltion tarjoamien prosessien kautta. Muutama vuosikymmen sitten Yhdysvalloissa oli eräiden osavaltiolainsäädäntöjen nojalla kiellettyä solmia avioliittoa valkoisen ja "värillisen" kanssa. Sekin oli ihan OK! Ihmisten on saatava yhtälaiset oikeudet, paitsi ei pidäkään! Ihan luonnotonta muutenkin kun kaikenmaailman mustaihoiset sekaantuu puhtaaseen valkoiseen herrarotuun. Harmillista kun kaatui tämäkin sääntely! Onneksi on homot, joita voi vielä ihan eduskunnan puhujanpöntöstä lyödä niin prkeleesti, tuntuu ihanalta kun voi sanoa ihan mitä tahansa, ja ihastuneet heterot ympärillä taputtaa käsiään.

"Itselläni on lapsi joka tulee suvaitsemaan homot ihan siinä missä minäkin mutta kunnioittaa luontoa normaalin heteroperhemallin mukaisesti."

Itselläni on toive, että se lapses sairastuu esimerkiksi johonkin sydäntautiin, jonka parannuskeinona ei ole muuta kuin LUONNOTON elinsiirto. Siis ei jumalauta! Vähänkö kipeetä, että jonkin aivokuolleen onteloista revitään sen sydän irti ja asennetaan se toisen ihmisen kehoon, huh huh tätä ei jumala ole tarkoittanut, kyllä sen verran pitää luonnon normaalia elämänmallia ymmärtää, että jos organismi on kuolemassa, niin sitten se kuolee - luontoon kuuluu syntymä ja kuolema, pois siitä ihminen välistä sörkkimästä. Ihan hemmetin luonnotonta, kyllä  sen jo maalaisjärjelläkin tajuaa.