naimalakko

Kommentoitu viesti

v ronski
Vieras

#250 Re: Re: niin...

14.04.2011 10:13

#249: hmph - Re: niin...

Kirjoitat "Mutta lakien tulee olla samat kaikille ja siksi tasa-arvoinen avioliittolaki tulee saattaa voimaa viipymättä - niin kuin se on jo monissa muissa maissa."

Kysyn sinulta, hmph: kannatatko avioitumisoikeuden antamista myös siskospareille?

Vastaukset

hmph
Vieras

#251 Re: Re: Re: niin...

2011-04-14 11:47:59

#250: v ronski - Re: Re: niin... 

 Kysymyksesi ei ole relevantti. Tämä addressi ei aja tuota asiaa, kuten varmasti hyvin tiedät. Sitä taas minä en tiedä mikä tarve sulla on jakata tästä asiasta. Haluat naimisiin siskosi/veljesi kanssa?

Henkilökohtaisesti en kannata mutta sen perusteet on eri keskustelu johon en halua käyttää aikaa kun olen lukenut tuota vänkkäämistäsi edellisistä viesteistä.

Perusta addressi kyseisestä asiasta jos koet sen itsellesi tärkeäksi. Siskosparit ja homoparit eivät paini mun silmissä samassa sarjassa, niin sanotusti. Se että esität täällä "tahallaan tyhmää" antaa yksinkertaisen vaikutelman ja mä en jaksa knoppailua asialla joka ei liity tähän addressiin. Sori, saat vääntää keskenäsi tai hakea itsellesi jonkun muun vääntäjäparin. :)

ps. miksi nyt nostat tämän esille kun nopeesti ajatellen heteropari versus sisko/veli on ulkoisesti sama paketti. Miksi nostat tämän vasta nyt esille jos haluat ajaa siskosten oikeuksia? Tai no unohda - en jaksa lukea noita sun viisastelevia viestejä yhtään enempää. hah!