Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti

Leksa

#1328 No mikä nyt on hätänä

29.08.2013 10:34

 

Voisitko nyt sitten ystävällisesti eritellä mistä tuista on kysymys mitä maahan muuttajat saavat enemmän kun suomalaiset? Tottakai maahanmuuttaja joka elää sosiaaliturvan varassa saa enemmän kun opiskelijat, MUTTA SE SAMA PÄTEE SUOMALAISISTAUSTAISIIN. Oletko katkera jostain?

Vastaukset

p

#1334 Re: No mikä nyt on hätänä

2013-08-29 12:23:04

#1328: Leksa - No mikä nyt on hätänä

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/02/15/maahanmuuton-hinta-kasikirjoitus

 

ainakin muihin maihin verrattuna maahanmuuttajat saavat täällä enempi mitä muualla.tämä on se epäkohta mikä pitää poistaa,jos joku italia tai kreikka ei maksa penniäkään niin miksi meidänkään kuuluuisi silloin maksaa jos kaikki tämä on oman kansan hyvinvoinnista pois?

fgfdhfgjfdj

#1353 Re: No mikä nyt on hätänä

2013-08-31 05:06:44

#1328: Leksa - No mikä nyt on hätänä

Muutin suomalaisena takaisin Suomeen 20 vuoden jälkeen; luin uutisista jatkuvasti, että täällä oli työvoimapula. Tulin intoa puhkuen tarjoutumaan töihin, mutta työvoimatoimisto kohteli minua heti kuin virkollista, hullua loista - töistä ei tietoakaan. Elän viidelläsadalla kuussa, että kiitos vain. Ei paljon kiehdo nähdä tietynmaalaisia suurperheitä lorvailemassa mitään tekemättä, nauttien tukia, joista itse voi vain uneksia. No, enhän uneksikaan tuista, vaan siitä, että saisin elää omalla työlläni. Sitäkään Suomessa ei sallita. Olen tehnyt laskelmani ja lopettanut työn, jolla elätin itseni kauan ja olisin edelleenkin voinut elättää, jos Suomi olisi sen sallinut.