Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin

Kommentoitu viesti

Ollaan kaikki ihmisiksi!

#448 En jaksa lukea noita ylläolevia viestejä mutta

17.05.2011 16:44

Ihmettelen että Suomen jääkiekkomaajoukkueen tai jääkiekkoliiton pitäisi ottaa tähän kantaa, koska kyse on vain yksittäisistä kansalaisista (tyhmistä, kyllä!), ei liiton tai joukkueen edustajista.
Perustelen tätä sillä, että esimerkiksi melkoisen suuri osa suomalaisista kuuluu evankelisluterilaiseen kirkkoon. Jos joku tällainen kirkkoon kuuluva henkilö käyttäytyy tämän adressin esimerkeissä mainitulla tavalla, niin eihän silloinkaan olla vaatimassa ev. lut. kirkolta vastaavaa lausuntoa? Tai jos kyseessä on tietyn harrastusseuran tai vastaavan jäsen, tuskin tuota seuraa tai yhteisöä vaaditaan lausuntoja antamaan?
Nyt kuitenkin Kummola ja jääkiekkoliitto olivat tämän lausunnon antaneet, eli tämän adressin laatijat pääsivät kai tavoitteeseensa?
Minä tuomitsen itse kaikenlaisen rasismin, (myös meitä suomalaisia ja suomenkielisiä vastaan, huom!), mutta en ymmärrä oikein tämän adressin asiayhteyttä sinänsä.

Vastaukset

antivihreä

#450 Re: En jaksa lukea noita ylläolevia viestejä mutta

2011-05-17 16:49:11

#448: Ollaan kaikki ihmisiksi! - En jaksa lukea noita ylläolevia viestejä mutta

"Minä tuomitsen itse kaikenlaisen rasismin, (myös meitä suomalaisia ja suomenkielisiä vastaan, huom!), mutta en ymmärrä oikein tämän adressin asiayhteyttä sinänsä."

Tästähän tässä juurikin on kyse. Paloma ja kumppanit eivät tuomitse kaikkea rasismia ja väkivaltarikollisuutta. Paloma ja kumppanit ovat vastenmielisiä kaksinaismoralisteja ja väkivallan ihailijoita.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

2011-05-17 17:02:09



Vieras

#457 Re: En jaksa lukea noita ylläolevia viestejä mutta,Ihmettelen että Suomen jääkiekkomaajoukkueen tai

2011-05-17 17:06:30

#448: Ollaan kaikki ihmisiksi! - En jaksa lukea noita ylläolevia viestejä mutta

Esim. Aki Hirviniemen kommentti maajoukkuen esittelyssä, kyllä, hän oli tavallaan liiton edustaja tilaisuudessa ja liitto pitäisi sanoutua irti sellaisista lausuntoista