Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

Kommentoitu viesti

Anne Laaksonen
helsinki

#76 Meillä meidän tavalla

12.03.2008 21:46

Maahanmuuttaja joka tulee tänne tekemään töitä ja tienaa oman elantonsa maksamalla veronsa ja käyttäytymällä kuten me suomalaiset (Suomessa kun ollaan) ovat mielestäni ihan tervetulleita, katsomatta sen enempää ihon väriin kuin kieleenkään.
MUTTA ne jotka tulevat tänne ja laittavat ranttaliksi ja vielä luulevat, että tämä on heidän maa, niin eikun takaisin sinne mistä ovat tulleet.
Meillä on ihan tarpeeksi omissa rikollisissa.

Itselläni ei ole ikävä kyllä näistä somaleista mitään hyvää sanottavaa.
Omassa yrityksessäni he olivat oikea riesa, yrittäen varastaa kaiken mitä irti olisivat saaneet. Kun annoin viimein porttikiellon, niin olinkin rasisti. Mutta vielä nyt jälkeenkin päin voin sanoa, että olin ihan ylpeä siitä, niin paljon ongelmia oli.
Ja ne jotka puolustavat kaiken maailman pahantekijöitä, teille sanottakoon, että olin ennen sitä tosi suvaitsevainen kaikkia kohtaan.
Erään kerran olin ystävien kanssa iltaa viettämässä keskustassa ja kun kello oli vielä aika vähän kotiin mennäkseni bussilla, oli kuitenkin ihan pakko napata taksi lennosta (onneksi sattui kohdalle) kun eräs somalimies ei ymmärtänyt, että en todellakaan halua lähteä hänen mukaan enkä liioin vie häntä kotiini. Hän oli juuri käymässä kiinni kun taksi tuli. Niillä ei ole mitään käsitystä miten me täällä voimme nätisti kieltäytyä ehdotuksista.
Tänne tullessaan heidät pitäisi ensin laittaa kielikurssille ja perehdyttää käyttäytymään kuten ihmiset eikä kuten viidakossa.

Minulla on monta ystävää jotka ovat tulleet esim. Brasiliasta, Intiasta, Pakistanista jne mutta he elävät täällä kuten maassa maan tavalla kuuluu. Niin ja tekevät töitä tai ovat opiskelijoita.
Hyvä niin.

Vastaukset


Vieras

#214 HIENOA, SAMAA MIELTÄ OLEN,VAASA KUN ELÄTTÄÄ NÄITÄ TYÖTÄ TEKEMÄTTÖMIÄ!Re: Meillä meidän tavalla

2013-04-09 18:12:06