Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

Kommentoitu viesti

Jani Kristian Virta
Kokemäki

#2 Ammattirikollinen vs mielisairas

05.07.2008 02:42

Pääasiallinen perusoikeuden menetys
Vapaus --vs-- Vapaus

Edustaja ennen vapauden menetystä
Itse tai halutessasi ASIANAJAJA --vs-- Itse

Vastapuolen edustaja
Syyttäjä --vs-- lääkärikunta

Oman edustajan ammattitaito suhteessa vastapuoleen
Tasavertainen -- vs -- jos olet psykiatrian erikoislääkäri tasavertainen, muuten huono

Saatuasi tiedon vapauden menetyksestä, koska vapauden menetys alkaa
Törkeissä rikoksissa heti, mutta useimmissa tapauksissa vasta valitusaikojen ja mahdollisten ylempien oikeusasteiden käsitysten jälkeen -- vs -- heti

Halutessasi valittaa vapauden menetyksestä, saatko käyttöösi kaiken materiaalin
Aina -- vs -- Et välttämättä (koska voi vaarantaa sinun terveyttäsi, valita, jos et tiedä mistä valittaa, puolusta jos et piedä mistä ""virheest"" vapauden menetys annetaan

Jos valitus / muutoksen haku menee läpi saatko korvauksia menetetystä ajasta (esim. ns. putkakorvaukset)
Saat -- vs -- Et (sinun vapaudellasi ei ole arvoa)

Kun saat tiedon vapauden menetyksestä tai vapauden menetys alkaa kaikkien valitusten/oikeusasteiden jälkeen tiedätkö vapauden menetyksen pituuden:

Kyllä lukuunottamatta elinkautista -- vs -- Et, sinun vapauden menetystäsi voidaan jatkaa kahden tai kolmen lääkärin toimesa kuolemaan saakka

Saako sinut sitoa kuukaudeksi sänkyyn kiinni
Ei se on kidutusta -- vs -- Kyllä, jos ehdot täyttyy se on hyvää terveydenhoitoa (kuten laki potilaan oikeuksista edellyttää)

Osaatko puolustaa ihmisoikeuksiasi / tiedätkö ihmisoikeutesi ja lait johon perusoikeuksiesi rajoittaminen perustuu
Kohtuullisesti (minulla on vankikavereita jotka neuvoo, asianajaja joka auttaa) --vs-- En yleensä. Teen kiltisti mitä hoitajat käskee, en tiedä onko se lainmukaista mutta luulen niin. En sano mitään vastaan ettei minua rangaista..

Tilanne
Ammattirikollinen vs mielisairas
8-0 pari kysymystä joissa tasavertaisia

Loppukysymykset:
Oletko tehnyt jotain lainvastaista miksi olet menettänyt vapautesi.
Olen -- vs -- En ole. En ole satuttanut ketään, en ole tehnyt mitään rikollista

Miksi olet menettäsy vapautesi:
Rikoksen takia joka minun on toteennäytetty varmasti tehneet tai olen tunnustanut sen. Lisäksi edes ammattiapu puolellani (asianajaja) ei riittänyt kaatamaan syytettä.. --vs-- kaksi tai kolme lääkäriä on sitä mieltä että olen mielisairas ja muut kaksi ehtoa täyttyvät, pahaa en oo tehnyt kärpäsellekään. Valittaa en ole osannut, mutta tuskin se auttaa...

Lisäksi vastaus kysymykseen jonka kysyin 10:ttä kertaa vankilaan menevältä ystävältäni (lyhkäsiä tuomioita, istunut enimmäkseen suljetuissa ja tiukoissa laitoksissa) joka on myös ollut muutaman kerran mielisairaalassa...Kumpaan mielummin..

VANKILA ON PAREMPI....

Tässä todistettu, että jos saat syntymässäsi valita ammattirikollisuuden tai mielisairauden, niin kumpi kannattaa.... tai valitse molemmat-- pääset vankimielisairaalaann........siellä ollaan kauan, ilman tietoa kotiutumispäivästä..










Vastaukset


Vieras

#27 Re: Ammattirikollinen vs mielisairas

2011-06-07 01:37:57


Vieras

#28 Re: Ammattirikollinen vs mielisairas

2011-06-07 01:47:15

Läheinen joutui

#97 Re: Ammattirikollinen vs mielisairas

2016-02-25 11:48:12


Vieras

#130 Re: Ammattirikollinen vs mielisairas

2018-03-27 04:02:53

#2: Jani Kristian Virta - Ammattirikollinen vs mielisairas 

Koska valto ei voi vangita lainkuuliaisia kansalisia, on valtion pakko ollut keksia psykiatreja kidutukseen ja vangitsemiseen ja kaiken varisia sadisti teorioita kuten psykosomatia, joita kaytetaan keinotekoisena syyna poliittiseen pakko hoitoon.

Se tapahtuu seuraavasti..

Tyhma potilas menee valtion terveyskeskuksiin valittaa oireitaan ( viisas ei mene koska tietaa etta valtio pitaa kehonkipuja poliittisena vangitsemis syyna)

Valtio inttaa oireita psyykkiseksi, koska haluaa kansalaisiaan kidutettavan..psykiatrien kautta ja pakko ohjaa kuvottavalle psykiatrille, jolle potilas ei kivulta pysty puhumaan mitaan, eika halua, koska koko farssi haisee suomen valtion tilaamalle kidutukselle..

Ja on paivan selvaa, etta sanoi han mita tahansa valtio tulee kayttamaan sita lausetta potilasta ja hanen  ihmisoikeuksiaan vastaan..

Hanella ei ole oikeutta edes sairastaa saati mitaan muita ihmisoikeuksia tassa eugenustisessa saksalaismallista psykiatriaa harjoittavassa pahassa maassa..

 

Joten han yrittaa suojella itseaan valtion sadismilta ja ei puhu..joten kiduttajalla ei ole muuta keinoa kuin puhumattomuus jota sadisti psykiatri kayttaa sitten halventamiseen..ja korjoittaa psykoosia koska ei puhu..

Vaikka kyse on terveesta itse suojelusta ettei vakivalloin psykiatrille kehon kivuista kuskattu puhu kiduttajalleen..

 

Nakeehan sen joka eleesta ja ilmeesta etta valtiolla on kidutus prosessi kaynnissa ja siihen nazi valtio kayttaa ihan mita tahansa..puhumattomuutta nazille eli psykiatrille..kehon kipuja yksilo ei uskalla mainita kenellekkaan..han karsii hiljaa..

 

Maani on niin aarimmaisen sadistinen ja sadistisiin teorioihin sairastunut kiduttaja valtio, etta eikohan se suomalaisen paikka ole siella siperiassa ja siella se on oikealla paikallaan siperian villikoiria sadisti teorioillaan simputtamassa..

 

Tallaisen sadisti valtion itsenaisyytta ei edes oma kansa enaa sieda, saati puolusta, kylla se sellainen nazi tuo meidan tohtori kuntamme on. Valtio joka on sairastunut sadisti teorioihin, menettaa itsenaisyuden siksi ettei edes omat suomen ( sadisti teorioihin rakastuneen) maan rajoja puolusta