Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

res.matr.

#29805 Re: Sairaalle naureskelijalle

26.02.2014 15:26

#29801: -  

 Taidat olla jotain ´einsatzgruppen´ tyylisen toiminnan kannattajia.Oikeus vain ei nyt tänä päivänä taida olla takanasi. Nettipoliisillakin saattaisi olla jotain sanottavanaan tuosta kommentista...Kysytäänkö?

Vastaukset


Vieras

#29808 Re: Re: Sairaalle naureskelijalle

2014-02-26 16:27:10

#29805: res.matr. - Re: Sairaalle naureskelijalle

En itse ole tuo naureskelija. Mielipiteeni on, että avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto. Perustelutkin on tällä palstalla esitetty varmaankin sataan kertaan. Edustan sitä ajattelutapaa, että en ole niinkään ketään vastaan vaan paremminkin nimenomaan näen oikeaksi säilyttää avioliittolain entisellään. Avioliittolakia ei pitäisi mennä muuttamaan sellaiseksi, että lopputuloksen tiedetään olevan huono.

Näen kaikenlaisen vastakkainasettelun ikävänä, tosin vastakkainasettelultakaan ei voida aina välttyä. Parempi laiha sopu kuin lihava riita -tyyli sopii minulle. "Sairaat homot saa mitä ansaitzee!!" -tyyli kuvottaa minua. No, aikaisemmin on kuvottanut täällä sairas seksi. Kai siihen kuvottamiseenkin tottunee. Siis, ystäviä voi olla keskenään vaikka onkin erilaisia ajatuksia. Emmepä ole onneksi toistemme robotteja.

 

Vaan kyllä täällä palstalla tuntuu olevan paljon nujakointia, ketä se sitten hyödyttää? Asialliset hommat hoidetaan...