Adressi Uutelan/Skatan koirapuiston säilyttämiseksi

Kommentoitu viesti

Vieras

03.04.2014 04:43

Koirapuistojen merkitys on paljon muutakin, kuin pelkästään lemmikkinsä hihnasta vapaa ja laillinen temmellyskenttä.
Se on parhaimmillaan virkistävä, edullinen sekä monen yksinäisen ihmisen päivän kohokohta päästä juttelemaan tuttujen ja saman henkisten koiran omistajien kanssa.
Se on loistava mahdollisuus solmia uusia ystävyyksiä ja tuttavuuksia, vaihtaa ja vertailla kokemuksia koiran hoitoon, ruokintaan yms.liittyvissä asioissa.

Se on tapa ja mahdollisuus verkostoitua muuallakin, kuin SOME:n virtuaalimaailmassa. Parhaimmillaan se on lukemattomalle määrälle pk-seudun ihmisille paikka hetken hengähtää - tässä muutoin niin hektisen ja stressaavan arjen keskellä!
Päättäjät; ajatelkaa asiaa kokonaisvaltaisemmin, älkää tuhotko kyseistä paikkaa. Niitä ei täällä Helsingin seudulla ole ainuttakaan liikaa vs. koirien sekä heidän omistajiensa lukumäärään suhteutettuna!

Vastaukset

SK

#10 Re: Kuinka oikeassa oletkaan !

2014-04-09 14:13:11

#5: -

Itse olen reilut 10.v käyttänyt koirieni kanssa Uutelan koirapuistoa päivittäin asuessani Vuosaaressa. Nyt olen palaamassa takaisin "kotiin" eli Vuosaareen. Nimenomaan erittäin hyvän koirapuiston ja ulkoilulenkkien vuoksi !

Kuten on mainittu on yksinäisillä vähän kontakteja toisiin harrastajiin.Puistossa saa uusia ystäviä ja koirat kisailla vapaana. Talvisin kävimme iltalenkeillä taskulamppujen kanssa. Teimme myös yhteisiä retkiä Taasjärvelle samalla tutulla porukalla. Uskon että sain elämääni paljon sisältöä ja ihania muistoja / kokemuksia. Hauskaa oli puistossa ja porukan kanssa.

Älkää ihmeessä viekö ihmisiltä ja koirilta parasta ulkoilu paikkaa Helsingissä !