Liedakkalan kyläkoulun säilyttämisen puolesta

Kommentoitu viesti


Vieras

#3

08.04.2014 19:12

Itse olen käynyt liedakkalan koulua joten olisi ihan kurjaa jos nyt ovet pistettäisiin säppiin!! Ja jos syynä vielä on että kunta haluaa säästää niin ihan suoraan sanottanu sen vois säästää v***u jostain ihan muusta kun keminmaan viimeisestä kyläkoulusta... se on tärkeä myös varmaan monelle muulle. Ja olen kuullut että Liedakkalaan on muuttanut juuri sen takia lapsiperheitä lisää kun kylällä on oma koulu ja on rauhallinen ja suht turvallinen ympäristö. Ja eikös sinne ole tehty pihaan asfaltit ja kaikki niin nyt ne sitten olisi turhaa tehty sinne... Säästäähän voisi vaikka teboilin risteykseen kesällä tulevista liikennevaloista, mitä niitä siinä tyhjää piättää kun liikenne tukossa heti kun tulee aamuruuhkat ja kello kolmen ruuhka ja ihmiset pääsee töistä. Että pitäisiköhän kunnan pääjehujen ottaa ne aivot kätteen ja miettiä kaks kertaa vaikka sillä maalaisjärjellä jos sitä sinne on kellekkään suotu! Pistää kyllä niin vihaksi jos pistetään kiinni!!!

Vastaukset

kuntalainen

#4 Re:

2014-04-08 20:44:54

#3: -

Olen kanssa miettinyt, että pistäisivät koko valo hässäkän jäihin.Tuokin raha voisi käyttää tähän, että kunnan ainoa kyläkoulu ja historiallinen rakennus saataisiin pysymään kasvavassa kylässä koulutoiminnassa kuten Se tällä hetkellä on.Naurettavaa,että puhutaan säästöistä ja samaan aikaan suunnitellaan lisää menoja.