EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti


Vieras

#1547 Re: Re: amaa Re:

16.05.2014 00:28

#1543: JuhaniH - Re: amaa Re:

Ei Jyväskylän kävelykadulla oo ny viimeaikoina mitään merkittävämpiä spektaakkeleita ollunna?

Vastaukset

JuhaniH

#1562 Re: Re: Re: amaa Re:

2014-05-16 23:18:55

#1547: - Re: Re: amaa Re:

No, ei ollut ainakaan keskiviikkona mitään merkittävää spektaakkelia Jyväskylän kävelykadulla. Vasemmistoliiton koju siellä oli ja sanoin kaverille, että "katso tuolla sateenkaaripipo päässä oleva poika ottaa kahvia kojulla". Kaveri sanoi, että minä en tunne sateenkaaren värejä, ei tainnut siis olla pipon perusteella se sateenkaariporukkaa. Minä en kahvia sieltä hakenut, kun en sitä sos.dem. porukaltakaan saanut. Minua sen verran lahkolaisena yleisesti pidetään.

Kirjoitin, ettei kristityn pitäisi psykiatrille mennä. Haluan tarkentaa nyt sanomaani; ei psykiatrin vastaanotolle ole hyvä ateistinkaan mennä, saati sitten homon tai lesbon. Yhtä tasaisen huonoa on se palvelu kaikille. Tämäkin keskustelu on rakentavampi, kuin ne semmoiset turhat käynnit psykiatrilla tai psykologilla. Siis, itse pitäisi jokaisen miettiä tykönään, mikä se elämän tarkoitus on. Jos kovasti ahdistaa, niin siihen ei pillerit ole parasta lääkettä. Kävelykadulla käynti helpottaa useimman oloa ainakin nyt, kun ilmat ovat suht. viileät. Kesähelteellä sielläkin tunteet monella kuumenevat;  mutta uskovaisia siellä paljon tapaa kelillä kuin kelillä, joten on se ainakin minulle mitä parhainta terapiaa.